אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

שיפוצים - שיפוץ דירה מסתיים רק לאחר בדיקת עבודות שיפוצים

בדיקת עבודות שיפוצים מבטיחה לנו כי לא השקענו לשווא כסף רב בשיפוצים. לא כדאי לחסוך את הבדיקה. יחסית לעלות השיפוצים, מחיר הבדיקה קטן מאוד, אך התוצאות שוות הרבה. אם נגלה ליקויי בניה שביצע קבלן השיפוצים, נוכל לחסוך כסף רב ועוגמת נפש. מומלץ להזמין שמאי מומחה בתחום אשר, בעזרת אנשי צוותו, יוכל לאתר ליקויי בניה, להמליץ על דרכי התיקון ולתמחר אותם בהתאם למחירי השוק.

בדיקת עבודות שיפוצים - שישה דברים שחשוב לדעת

קבלני שיפוצים רבים אינם מעודכנים בתקנות הבניה המתחדשות מעת לעת. בדיקת דירה באמצעות שמאי מומחה, תוודא כי הבניין נבנה לפי התקנות ולא קיימת סכנה לדייריו.

בדיקת דירה לאחר שיפוצים תוודא כי בדירה לא קיימים ליקויי בניה. ליקויי בניה רבים אינם נראים בעין בלתי מקצועית, כאשר אנו מגלים אותם הנזק כבר נעשה. במסגרת בדיקת בדק בית יבדוק המומחה אם קיימים ליקויי בניה, ואם כן, יורה על תיקונם.

בדיקת עבודות שיפוצים תאתר ליקויי בניה אסתטיים. גימור לא ראוי, טיח וצבע מתקלפים, סדקים בצורת נימי דם בקירות ועוד. שילמתם הרבה, אין סיבה שיהיו בביתכם ליקויי בניה אסתטיים.

בדיקת עבודות שיפוצים תבדוק אם יש התאמה בין המפרט הטכני, בין איכות החומרים והכמות לבין מה שבוצע בפועל. מסיבות שונות, וגם מטעמי חיסכון, קבלנים רבים לא מבצעים בדיוק את מה שהם מבטיחים בעת חתימת החוזה. בדיקת עבודות בניה לאחר שיפוצים, תוודא כי  הקבלן עמד בהבטחות וביצע את המוסכם.

אם לאחר השיפוצים יתגלו ליקויי בניה מסוגים שונים, על הקבלן מוטלת החובה לתקן אותם. חוות דעת שינפיק לכם שמאי מומחה בתום בדיקת עבודות שיפוצים תסייע לכם לנהל משא ומתן עם הקבלן ולדרוש את תיקון השיפוצים.

אם יסרב הקבלן לתקן תוכלו לפנות לבית המשפט. חוות הדעת של השמאי המומחה, תסייע לכם להוכיח את טענותיכם בבית המשפט  ולמרב את סיכויי התביעה.


אודות מחבר המאמר

צרו קשר עכשיו עם יהושע סדן בטלפון 03-5222289. יהושע סדן הינו שמאי רכוש אשר מומחה בהערכת נזקים, בדיקת ליקויי בניה, בדק בית ובדיקת עבודות שיפוצים. www.ysadan.co.il

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.