אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

משחקים ברשת לבנות

 

הקטנות שלנו, רק בנות ארבע חמש וכבר רוצות להיות גדולות. אתרי אינטרנט רבים זיהו את הצורך העז הזה של אותן בנות קטנות ויצרו במיוחד עבורן סדרות שלמות של משחקים ברשת שיגרמו גם להם לספק את היצר הטבעי שלהן.

במקום לכעוס על הקטנות כשהן סוחבות לנו את האיפור, העקבים והשמלות, בואו וניתן להן לפרוק את הצורך. בואו נלמד אותן איך אפשר ליהנות מהחוויה בצורה וירטואלית, מבלי לחסל לאימא את הציוד הפרטי שלה.

להלביש בסטייל

הן רוצות לבחור לעצמן בגדים ולא אחת, הן גם רוצות לבחור בגדים לאימא ולאבא. תנו להן לפרוק את היצירתיות בכל אותם משחקים מקסימים שמאפשרים לילדה להיות המלבישה המרכזית של כל הדמויות במשחק.

משחקי ההלבשה למיניהם מאפשרים לשחקנית לקחת את הדמות הנבחרת ולהלביש אותה במגוון סגנונות. על ידי לחיצת כפתור אחת הן יכולות להחליף בין חצאית למכנס לשמלה או לבגד ים, משחק משותף של אם ובת יכול להיות גם זמן איכות מעולה וגם דרך ללמד את הילדה מה מתאים ללבוש כשהולכים לבית הספר ומה מתאים ללבוש כשיוצאים לחתונה וכמובן מה מתאים ללבוש בכל אחת מעונות השנה המשתנות.

משחקי ההלבשה זוהי דרך מעולה כדי ללמד את הילדה מה לבחור כשצריך להתלבש, זה הרבה יותר קל לעשות זאת בדרך מהנה שכזו מאשר בכעס כשהילדה מחליטה ללבוש שמלת ערב כשאתם ממש ממהרים לקחת אותה לגן או לבית הספר.

לאפר מכל הלב

מרבית הילדות מתחילות להסתכל על אימא מתאפרת כבר בשנת החיים השנייה. מרביתן עומדות די נפעמות ומביטות באם שצובעת את פניה ומייפה אותם על ידי כל אביזרי האיפור שממלאים את מגירת האיפור המפתה שלה.

בנות רבות מבקשות לגעת ולראות מה זה האיפור הזה ואיך משתמשים בזה. בהתאמה, מרבית האימהות מגבילות מאוד את נגישות הילדה לאיפור וכמובן שבגיל הזה מדובר בצעד הגיוני לחלוטין.

אחד היתרונות המשמעותיים של אותם משחקים ברשת לבנות טמון בכך שאפשר לגרום להן לפרוק את כל יצר הסקרנות שלהן בצורה מעודנת ומהנה.

תוכלו לתת לבנות שלכן לאפר את הדמויות הווירטואליות וללמד אותן על איפור וטיפוח, זו דרך מעולה להכין אותן לפורים ולהסביר להן שיש יום אחד בשנה בו תרשו להן לעשות את כל מה שהן למדו במשחקי האיפור, גם במציאות.

אחריות אישית

אחריות אישית זוהי אחת המשימות שאנחנו מאוד רוצים להקנות לבנות שלנו. בואו וניתן להן לשחק את הגדולות דרך המשחקים של גידול ילדים או גידול בעל חיים וירטואלי. למדו אותן להאכיל אותו בזמנים הנכונים, לקלח, להשכיב לישון ולהוציא לטיול יומי. קחו בחשבון שאחרי תרגול מספק תוכלו להעביר זאת לניסיון במציאות אך לא תמיד זה עובר באופן חלק, אבל זה שווה ניסיון.


אודות מחבר המאמר

מוגש בחסות אתר טונס משחקים ברשת

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.