אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

כיצד התחלתי לשווק ביטוח בריאות

 

בתור בן של סוכן ביטוח תמיד חלמתי להיות דור ההמשך של אבא,אני זוכר שבתור ילד אבא היה לוקח אותי איתו לעבודה ולא הבנתי כלום! ,תמיד שאלתי את עצמי מה הם עושים שם? כשהייתי ילד אז תמיד ששאלו אותי מה ארצה להיות כשאהיה גדול? תמיד עניתי בביטחון שאני רוצה להיות בעל חנות ממתקים ענקית מפני שתמיד תהיה לי האפשרות לאכול משלל השוקלדים, בינתיים גדלתי והגעתי לגיל שצריך להחליט מה לעשות בחיים,אבא הציע לי יום אחד להתחיל לעבוד איתו בעסק ואני עניתי בחיוב מפני שידעתי שזה החלום שלו ,תמיד אבא היה מדבר שהוא ירצה יום אחד לפרוש ושאנחנו (אני והאחים שלי) נהיה דור ההמשך בעסק הביטוח.

כשהתחלתי לעבוד במשרד עשיתי בעיקר תפקידים של פקידות ,כלומר הייתי עונה לטלפונים,עושה כל מיני סידורי תיקיות במשרד, מכין הצעות מחיר לכל סוגי הביטוחים, כך זה נמשך במשך חצי שנה עד שיום אחד אבא שאל אותי אם אני רוצה להתחיל לצאת לשטח ולהתעסק במכירות של ביטוח בריאות פרטי ,האמת שזה די הרתיע אותי בהתחלה בגלל העובדה שהייתי צריך להתחיל למכור וזה אומר שאני צריך בשלב הראשון לפנות לכל המכרים שלי ולהציע להם ביטוח בריאות, התחלתי ללמוד את הנושא ואני חייב לציין שמאוד אהבתי את הרעיון והרגשתי שאני בסך הכל מוכר מוצר שהוא מאוד רלוונטי לרוב האוכלוסיה ובאמת יש לו ערך מאוד גבוהה וסוג של שקט נפשי לאותם לקוחות שקונים את הביטוח, בחודש הראשון לא הצלחתי למכור אף פוליסה של ביטוח בריאות פרטי והתחלתי להרגיש שאני ממש כישלון, אותם אנשים שפניתי אליהם אמרו שיש להם כבר סוג ביטוח כזה והיה עלי לשכנע אותם כי סוג הביטוח שלנו יותר משתלם ויותר זול מה שהיה בפועל כנכון.

לאחר חודשים בהם אני מנסה למכור ביטוח בריאות הצלחתי למצוא את הלקוח הראשון שירכוש את המוצר ממני, אותו לקוח היה אדם שנכווה הרבה פעמים מסוכני ביטוח קודמים אך כנראה בגלל הדרך בה הסברתי לו על הפוליסה והשקעתי מזמני גרמו לו לתת בי אמון, חשוב לומר כי סוכנות הביטוח של אבא קיימת כבר 30 שנה ויש לה שם בעל מוניטין בתחום הביטוח, מאותו היום בו מכרתי את הפוליסה הראשונה אפשר לומר כי לאט לאט הצלחתי למכור עוד ביטוחים בקצב יותר מהיר ובמחירים יותר גבוהים(פוליסות עם אפשרויות נוספות). מאז אני משווק מורשה של ביטוח ושמח שניתנה לי ההזדמנות להיות דור ההמשך של אבא ולייצג את המשרד שלו בכבוד.


אודות מחבר המאמר

מאמר בנושא למי מתאים ביטוח בריאות פרטי בואו לקרוא ותהנו

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.