אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

סלקום - כל מה שסגול

תחילת דרכה של סלקום (cellcom)

סלקום היא חברת תקשורת סלולארית מובילה, היא נכנסה כמפעיל סלולארי שני, לאחר הרבה שנים בהן פלאפון הייתה המפעיל היחיד בשוק.חברת פלאפון באותם שנים גבתה סכומים גבוהים על שיחות מאחר והייתה מונופול בתחום. סלקום נכנסה לשוק בשנת 1994, תחילה לא היה לרשת כיסוי בכל הארץ, הרשת פעלה מאזור גדרה ועד חדרה. כניסתה של סלקום השפיעה רבות על המחירים והורידה את המחירים בצורה דרסטית , כך הרחיבה את קהל היעד.סלקום ניסתה להרחיב את כיסוי הרשת שלה, אך נתקלה בבעיות מאחר והאוכלוסייה החלה להיות מודעת יותר לענייני  איכות הסביבה, מה שקצת עיכב את הרחבת הכיסוי, הרשת יכולה להשתפר רק עם בקרב האוכלוסייה יותקנו האנטנות, שמודעות הפצת הקרינה הפכה להיות משמעותית יותר לאנשים.

המיתוג של סלקום

בשנת 2000-2004 , הכוכב נכנס ללוגו של סלקום, ובשנת 2008, המעצב הבריטי נוויל ברודי עיצב מחדש את בלוגו ואת צורת הכוכב.בנוסף היו סיסמאות מעולות שהופיעו בפרסומות ונכנסו לתודעת הציבור: בשבילי הכוכב זה אתה, עם סלקום אתה אף פעם לא לבד ועוד.

חנות המכשירים של סלקום

ניתן לקנות מסלקום מכשירים מבוקשים חדשים של מוטורולה, סמסונג, I-phone , סוני אריקסון, בלק ברי, נוקיה.ניתן לרכוש גם מכשירים ממוחדשים, בהנחות ומבצעים של סלקום.עם מכשירי סלקום ניתן לטוס לחו"ל.חבילות ותכניםלסלקום יש המון תכנים מאוד מבוקשים, למשל: המתנה נעימה סלקום- בשירות זה נותנים למתקשר לשמוע שיר שבוחרים, ובכך להנעים את זמנו בעת החיוג.ניתן להוריד רינגטונים ולבחור בצליל הטלפון, ההודעה או התרעה.סלקום מעניקה ללקוחותיה. ללקוחות סלקום יש הטבה יומית בנושא הודעות.בכל יום ניתן לשלוח עד 5  sms או mms הודעות  sms חינם.

ללקוחות שרוצים לשלוט בתקציב השיחות מראש ישנה אפשרות להפוך מכשיר לטוקמן סלקום- במסלול הבסיסי משלמים מראש רק על מה שמדברים ושולטים באופן מלא בהוצאות.

סלקום עסקיםהחברה מספקת שירותים מיוחדים ללקוחות עסקיים.היא מספקת פתרונות תקשורת מתאימים לעסקים גדולים וקטנים.

שירות לקוחות של סלקוםבשירות לקוחות סלקום ניתן למצוא תמיכה לנושאים הבאים: תפעול מכשירים, סלקום חו"ל, מידע כללי על סניפים של סלקום, נקודות שירות של סלקום.כמו כן, ניתן לבצע המון פעולות דרך אתר סלקום.


אודות מחבר המאמר

יעל, כותבת מאמרים וחיבורים בנושא שירותים בארץ הניתנים לציבור הרחב.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.