אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

פיצה HUT אט מהתנור , הזמנת כבר את שליח?

מי לא אוהב פיצה?פיצה אט, פיצה שבסיסה עבה וטעמה, טעם של סופגניה טעימה ועסיסית.פיצה האט אופה מגוון של מוצרי מזון, מלבד פיצות.הפיצה הטעימה הזו היא נקראת "פיצה פאן", שבדרך כלל זמינה בארבעה גדלים שונים: פיצה אישית (קטנה), בינונית או גדולה. "פיצה פאן" נחשבת לייחודית היות שהבצק שלה עבה יותר מרוב הפיצות המסחריות.פיצה האט הוקמה בשנת 58 בקנזס, על ידי האחים דן ופרנק קרני. פתיחת פיצריה היה רעיון חדשני באותה תקופה, אך זכתה להצלחה רבה.בשנת 77 נרכשה החברה על ידי ענקית-המזון "פפסיקו שם שיתפה פיצה האט פעולה עם חברת המשקאות הקלים "פפסי קולה" ועם חברת החטיפים "פריטו ליי", שתיהן בבעלות "פפסיקו".קיום פיצה האט היא אחת מרשתות הפיצה הגדולות בעולם והיא חלק מחברת Yum! Brands.

נכון להיום פיצה האט מתפעלת סניפים ביותר ממאה מדינות וטריטוריות ברחבי העולם הרשת התרחבה תוך זמן קצר יחסית, הרשת פתחה סניפים נוספים של פיצה האט מחוץ לארצות הברית: במקסיקו, בדרום אמריקה, באוסטרליה, באירופה, במזרח הרחוק ובאפריקה. המנות משתנות בהתאם להעדפות בכל תרבות.

מלבד פיצה HUT ישנם עוד פיצריות פופולאריות בארץ: דומינוס פיצה, פיצה דומינו, פיצה פרגו, פיצה מטר.

אחת הדרכים האהובות לקנות פיצה הוא דרך משלוחים, רוב הפיצריות נותנות את השירות ומספקות את המגש פיצה ישירות לבית הלקוח.כל מה שצריך לעשות זה לחייג את מספר הפיצרייה הרצויה ולהזמין.הזמנת פיצות צברה תאוצה ופופולאריות בא עלתה עם השימוש באינטרנט, מחר וניתן לראות את התפריט והמנות בצורה ויזואלית וגם להזמין.אחת הדרכים של הפיצריות לעודד הזמנות דרך האינטרנט או הטלפון זה להבטיח את זמן האספקה. במידה ולא עומדת הפיצרייה בזמן האספקה, הפיצה ניתנת חינם ללקוחות.בדרך כלל אין חיוב על המשלוח עצמו, מקובל מאוד לתת "טיפ" לשליח שמביא את הפיצה.

בדרך כלל משלו פיצה מגיע בקופסאות קרטון, על פי הגודל הנבחר, הקרטון שומר על חום הפיצה.

הפיצה היא מאכל אהוב על ילדים, אך גם ההכנה של פיצה יכולה להיות חוויה נעימה.ניתן למצוא מתכוני פיצות, לרוב עשיית הבצק היא פשוטה ביותר. את הרוטב ניתן להכין מעגבניות טריות או לקנות רוטב מוכן שזמין מאוד בכל הסופרים, על מנת לקצר את תהליכי ההכנה.מפזרים מעל גבינה צהובה מכניסים לתנור ובתיאבון!


אודות מחבר המאמר

יעל, כותבת מאמרים וחיבורים בנושא שירותים בארץ הניתנים לציבור הרחב.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.