אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מגרשים למכירה להשקעה במזכרת בתיה

אם הגעתם למצב שאתם מחפשים מגרש למכירה במזכרת בתיה סימן שכבר הבנתם את הפוטנציאל הנדיר החבוי במושבה הזו. בוודאי ראיתם עד כמה היא מתפתחת ועד כמה הביקוש אליה גדל מיום ליום, וזה רק בשנים האחרונות. ולכן בוודאי הבנתם כי השקעת נדל"ן במושבה מזכרת בתיה היא אחת מן השקעות הנדל"ן הטובות ביותר שתוכלו לעשות בתקופה זו.

הביקוש גדל מיום ליום      

מזכרת בתיה עד לא מזמן הייתה מושבה קטנה ובקושי מוכרת, אם לא היה ל ערך היסטורי סביר להניח כי רוב תושבי ישראל לא היו יודעים כלל על קיומה. אך בשנים האחרונות, המושבה הזו, הנמצאת במרק לא רב מתל אביב, מתחילה לצבור תאוצה. רבים מתושבי המרכז שחולמים על מגורים בסביבה שקטה ורגועה, במקום בו משקיעים בחינוך הילדים ובתרבות ובמקום בו חיי הקהילה מושתתים על עזרה הדדית וכבוד לזולת, מוצאים את כל מה שחיפשו במזכרת בתיה.

עבור הציבור הזה, מגרש במזכרת בתיה נמכר במחיר סביר המתאים לכיסם והם יוצאים להגשים את החלומות שלהם. עבורם מציאת מגרש למכירה במזכרת בתיה הינה מלאכה כלל לא מסובכת, הם נעזרים במתווכי נדל"ן או בהנהלת המושבה ומצליחים למצוא את שחיפשו – מגרש למכירה במזכרת בתיה בו יבנו את בתיהם ויפתחו בחיים באיכות גבוהה הרבה יותר מזו שהורגלו אליה עד כה.

השקעה משתלמת

אם כן, הביקוש גדל מדי יום, היצע קיים, וכמות המכירות של אותם מגרשים במזכרת בתיה גדלה מיום ליום. אם אתם משקיעי נדל"ן חכמים, דעו לזהות את הפוטנציאל, זהו את ההזדמנות הנמצאת במקום, ממש מתחת לאפכם. רכישה של מגרש למכירה במזכרת בתיה או אפילו כמה כאלו והעמדתם בתור מגרשים למכירה במזכרת בתיה עשויה להיות הזדמנות חייכם לרווח נקי ושמן לכיס.

כיום, מגרש למכירה במזכרת בתיה נמכר במחירים מצחיקים, כי ההיצע גדול. אך חשבו מה יקרה בעוד כמה שנים – כשההיצע יקטן עד אפס מגרשים, והביקוש ילך ויגדל? אז תוכלו למכור את אותו מגרש שכיום הוא מגרש למכירה במזכרת בתיה, במחירים גבוהים בהרבה מהמחיר בו רכשתם אותו – וזה אף מבלי להשקיע ולהקים נכס על המגרש. אם תבנו נכס תוכלו להרוויח עוד יותר – תשואה גבוהה ורווח גבוה בעת מכירתו של אותו נכס.


אודות מחבר המאמר

מאמר זה נכתב עבור  – כל הנדל"ן במקום אחד

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.