אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

רונן אורן עו"ד לענייני עבודה | העלמות מס | עסקים למכירה

 

חיפוש עורכי דין לענייני עבודה עשוי להיות מייגע. אכן, עורך דין דיני עבודה הוא לא תחום משפטי שקשה במיוחד לאתר, אך עדיין – כמה מהם  באמת שווים את הכסף? איך תידעו שאתם באמת הולכים לעורך הדין הטוב בשבילכם?

עורך דין רונן אורן הוא מהידועים בתחום. כעורך דין דיני עבודה, עו"ד רונן אורן התמודד כבר עם מאות מקרים של אנשים הנדרשו לשירותיו. רונן אורן עו"ד טוען כי פעמים רבות הגיעו אליו לקוחות לאחר שעברו מס' עורכי דין לענייני עבודה, ומצאו כי אף אחד מהם לא מצליח לייצג אותם בכבוד.

לפי עו"ד רונן אורן,  הסיבה לכך היא פשוטה – שוק עורך דין דיני עבודה הוא רווי, וקשה למצוא את עורך הדין המתאים ביותר עבורכם.

המקרה הנפוץ והקשה ביותר שעורכי דין לענייני עבודה זקוקים להתמודד איתו, הוא העלמת מס הכנסה. תופעת העלמת המס קיימת בישראל כבר מהיווסדה, ושורשיה נטועים עמוק בציבוריות הישראלית מיוחד תוך כדי הליכי פירוק או רכישה של עסקים המיועדים למכירה. ידוענים רבים הואשמו בה, והיא נתפסת כעבירה לא חמורה במיוחד.

לטענת עורך דין רונן אורן,  התפיסה הציבורית לגבי העלמת מס הכנסה היא מוטעית מהיסוד. רונן אורן עו"ד מוסר, כי צריך להסתכל על הבעיה בראייה כוללת בכדי להבין אותה לעומק. ראשית, מקור הבעיה במדיניות המס של ממשלת ישראל. כידוע, מדיניות המיסוי בישראל היא מהקשות בעולם המערבי. כבר ממדרגת השכר הבינונית, אנשים נאלצים להעביר כמעט מחצית מכספם לקופת המדינה.

עו"ד רונן אורן טוען כי עובדה זו גורמת לתפוצה העצומה של העלמת מס בקרב אזרחים, שרובם המכריע כלל אינו עברייני.  לפי עורן דין רונן אורן, הקלת מדיניות המס ע"י הממשלה תיצור ירידה עצומה בשיעור מעלימי המס, וגם תגרום לעלייה מוגברת במס' מקומות העבודה.

מעבר לכך, רונן אורן, בעל הניסיון העשיר והמוניטין המוכח, טוען כי  מעלימי מס הם לרוב אנשים ישרים מאד שפשוט לא מסוגלים להתמודד עם מדיניות המס השוחקת. הם אינם רוצים לפעול כך, עו"ד רונן אורן טוען, אלא נאלצים לעשות זאת בכדי להתמודד עם המציאות הישראלית השוחקת.


אודות מחבר המאמר

אלון סולר

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.