אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הפקת סרט תדמית – יתרונות

את/ה ודאי חושבת/ת לעצמך: אין לי חברה גדולה, אין לי חברה בינונית, אפילו לא חברה קטנה. אני עורכת-דין, אינסטלטור, רופאה או אולי טכנאי – למה אני צריך להשתמש בשירותים כמו הפקת סרט תדמית? יש לי כרטיס ביקור, אולי אתר אינטרנט צנוע, אני מופיע בדפי זהב. למה לי להיכנס להוצאה כספית נוספת (גם אם לא גדולה) שנקראת הפקת סרט תדמית. עד עכשיו הסתדרתי בלי הפקת סרט תדמית, אני יכול להמשיך ולהסתדר כך גם הלאה.

זהו שלא. מה שהיה נכון בעבר, אינו מתאים עוד לשוק התחרותי של המאה ה- 21. כולנו יודעים שתמונה אחת שווה אלף מילים. לכן, סרט המורכב מכמה תמונות שווה הרבה יותר.

הפקת סרט תדמית נושאת איתה יתרונות מרובים:

×      אפשרות לפרסם את בית העסק או המוצר חינם אין כסף ביו-טיוב, למשך שנים רבות, ללא הגבלה. חיפוש במנועי חיפוש מגיע גם ליו-טיוב, ויכול להעלות את הסרט במקום גבוה בתוצאות החיפוש.

×      אפשרות להעביר מסר קצר, ממוקד ומשמעותי ללקוחות פוטנציאליים לאורך זמן, באמצעות הדואר האלקטרוני.  

×      הפקת סרט תדמית נותנת בידי הבעלים של הסרט כלי שיווקי בו ניתן להשתמש בתערוכות, תצוגות, פרזנטציות ועוד.

×      הפקת סרטי תדמית עוזרת במיתוג בית עסק, מוסד או ארגון, ומאפשרת להבדיל אותם מעסקים או מוסדות דומים, תוך חידוד המסרים הייחודיים וההבדלים, לטובת העסק המופיע בסרט התדמית.

×      אפשרות ליצירת ערך מוסף לפרסום. מעבר למסר המובא בסרט, עצם העובדה שנעשה שימוש של הפקת סרט תדמית רומזת על עסק או מוסד שהוא עדכני, עכשווי, ורלוונטי למאה ה- 21.

×      מקל על הלקוח הפוטנציאלי "להכין שיעורי-בית". הלקוח אינו רוצה לבזבז את זמנו מול מקומות שאין לו בהם עניין. צפייה מטרימה בסרט תדמית, עוזרת להכיר היכרות מוקדמת וראשונית את הבעלים של עסק או שירות בהם הוא מעוניין.

×      השימוש בסרט תדמית עוזר ללקוח הפוטנציאלי לצפות בו בכל מקום, בכל שעה, בתנאים הנוחים לו. הסרט זמין ונגיש לאורך זמן. בעידן הטכנולוגיות החדשניות, צפייה בסמארטפון בתור לרופא, היא ניצול יעיל של הזמן.


אודות מחבר המאמר

dreamview

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.