אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

כסאות מנהלים ורהיטים למשרד

הקמת חברה חדשה? מזל טוב. כעת יש לדאוג לריהוט המשרד.

רהיטים למשרד אינה דבר של מה בכך, כיון שקיים מגוון רחב של מוצרים, ישנם הרבה מאוד סוגים של כסאות מנהלים, שולחן משרדי, מכתבות, כוורות, מדפים, והבחירה היא קשה.

בחירת כסאות מנהלים למשרד

איכות של כסאות מנהלים הוא תכונה חשובה, אמנם מדובר בכסא בסך הכל, אולם יש לזכור כי תפקידים רבים דורשים ישיבה ממושכת על כסא, ולכן כסאות מנהלים הם הפתרון עבורך. כסאות מנהלים הם בעלי מספר איכויות:

הבד ממנו עשויים כסאות מנהלים הוא רך ומתאים לישיבה ממושכת. בנוסף לכך, כסאות מנהלים הם גמישים ובעלי מצבי גובה מתכווננים ומספר מצבי משענת.

איכות של כסאות מנהלים היא חשובה כיון שמדובר בבריאות האדם, והבריאות היא כידוע שיקול מאוד מרכזי בכל קניה וקניה. כסאות מנהלים בדרך כלל המשענת שלהם אורתופדית ומתאימה גם לסובלים מבעיות גב.

לסיכום, חשוב לדעת כי כסאות מנהלים אינם נבחרים ע'פ מראה חיצוני בלבד אלא ע'פ האיכות שלהם, שכן ערך הבריאות עומד במקום הראשון.

בחירת שולחן משרדי

בעת קניית שולחן משרדי למשרד עליך לשים לב למספר דגשים:

ראשית גודל שולחן משרדי צריך להיות לא גדול מידי ולא קטן מידי ביחס לחדר בו שולחן משרדי מונח. שולחן משרדי גדול מידי יגרום לחדר להיראות קטן ולא פרופורציונאלי, שולחן משרדי קטן מידי לא יצליח להכיל את כמות החפצים שבחדר.

שנית צבע של שולחן משרדי, כיון שמדובר במשרד ניתן להתאים את צבע של שולחן משרדי לצבעי הלוגו של החברה, ולעומת זאת יש שיגידו שכדאי שהצבעים הנבחרים יהיו בצבעי השחור, לבן, אפור, חום. שולחן משרדי כשמו כן הוא, מדובר במשרד ולכן המסר המועבר צריך להיות בעל רצינות כלפי הלקוח וכלפי באי המשרד.

לסיכום, שולחן משרדי נבחר ע'פ שיקולים פרקטיים שיתאימו לחדר העבודה ולדברים הנלווים לו.

שיקולים נוספים בעת בחירת רהיטים למשרד

מלבד השיקולים שנמנו כאן, קיימים שיקולים של עלות המוצר, מקצועיות החברה, אמינות החברה וכדומה. מותג המוכר רהיטים משרדיים צריך להיות מותג אמין וישר כאשר צוות העובדים בו ישרת את הלקוחות בצורה הטובה ביותר.

 


אודות מחבר המאמר

אסק4  קידום אתרים בגוגל

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.