אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

שחרור ממעצר ע"י עורך דין

עבירות פליליות

רצח, גניבה, אונס, אלימות, כל אלו ורבים נוספים הם עבירות פליליות שהעובר עליהן עלול לשבת בכלא לתקופה מסוימת. אך לפני שאנו מענישים, ניתן לראות מה עומד מאחורי מי שמבצע אותן.

ילדים ובני נוער במצוקה שגדלו במשפחות קשות יום עלולים למצוא את עצמם בסופו של יום זרוקים ברחובות, מעשנים סיגריות במקרה הקל וסמים במקרה הקשה יותר. אותם נערים נזרקו מהבית ששם המצב לא טוב בהרבה, וכעת הם נאלצים להפיג את השעמום והכעס שלהם באמצעות אונס בחורות תמימות העוברות ברחוב, וכן בשוד חנויות וכו'.

עורך דין פלילי מייצג גם בני נוער

אותם נערים לא בחרו במציאות הקשה אליה נקלעו אך החיים כיוונו אותם לשם ובעל כורחם אלו הם חייהם. במידה ונתפסו בעת פשיעתם, מובאים הם למעצר, ומשם פתיחת תיק פלילי בראש ובראשונה. כעת הם צריכים ייצוג של עורך דין פלילי אך אין להם כסף עבור שירותים מעין אלו.

מה יעשה אותו נער המשתוקק לצאת מן המציאות אליה נקלע? כיצד יחל תהליך של שחרור ממעצר?

המדינה מחויבת להצמיד עורך דין פלילי מטעמה עבור אלו שאין ידם משגת. זוהי זכות המגיעה לאותו נער שחשוד בעבירה פלילית כזאת או אחרת.

הרצון להשיג שחרור ממעצר

על אף ששדד וגנב ורצח מעוניין הנער לצאת לחופשי, כלומר הוא רוצה שחרור ממעצר. כמובן שנושא שחרור ממעצר לא יוכל לעמוד על הפרק ללא עורך דין פלילי מספיק טוב שיוכל לייצג נאמנה מול הצד התובע במשפט.

עורך דין פלילי דואג לזכויות הנתבע ולהשגת המטרה של שחרור ממעצר

על החשוד לדעת שמגיעות לו זכויות, אך כיצד יוכל לדעת מהן?, לשם כך מוצמד לו עורך דין פלילי, שמלבד מטרתו של עורך דין פלילי זה לגרום לו שחרור ממעצר, רוצה הוא לתת את הזכויות המגיעות לחשוד ע'פ חוק.

סביר להניח שנושא שחרור ממעצר לא יצליח בקלות, אולם עורך דין פלילי יוכל להשיג הפחתה בעונש או מעצר בית במקום מעצר בבית הסוהר או הצמדת קצין מבחן לאותו נער ואולי אף מחיקת תיק פלילי במקרים אחרים.

 


אודות מחבר המאמר

אסק4  קידום אתרים בגוגל

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.