אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

בחירת ריהוט משרדי נכון כסא מחשב, ריהוט משרדי, ריהוט משרד

לפני עידן הלפטופ (מחשב נייד) היו קיימים מחשבים נייחים בלבד, מחשבים אלו בעלי ארבעה פריטים: מסך, כונן, מקלדת ועכבר. ומשום שהמחשב הנייח היה מוצב על שולחן, צריך היה להתאים לו כסא מחשב. כסא מחשב שיתאים לגובה השולחן ולגובה המחשב.

גם כיום, על אף הטכנולוגיה המתפתחת של המחשבים הניידים, קיימים מחשבים נייחים בייחוד במשרדים.

שהרי מחשבים ניידים נוחים יותר עבור סטודנטים בשל נשיאת המחשב על הגב ובשל העובדה שאינם מורכבים מחלקים רבים, אלא מחלק אחד בלבד.

ריהוט משרדי כולל מחשב נייח

במשרד, כחלק מכל ריהוט משרדי סביר להניח שיוצב מחשב בכל חדר, ולפיכך ,עבור כל מחשב יש להניח כסא מחשב.

עלות כסא מחשב ע'פ שיקולים

עלות כסא מחשב משתנה בהתאם לאיכות החומר, בהתאם לגודל, בהתאם למותג ובהתאם לצורתו.

כסא מחשב עם גלגלים ומשענת מתכווננת ומצבים שונים של גובה וודאי מחירו יהיה גבוה מזה של כסא מחשב ללא גלגלים ועם משענת סטטית שלא משתנה.

סוג הבד גם כן משחק תפקיד באשר לעלות כסא מחשב, כאשר כסא מחשב הבנוי מעור אמיתי וודאי יעלה סכום גבוה יותר מאשר כסא מחשב מבד אחר.

ייצור ריהוט משרדי באיכות גבוהה

כל יצרן של כסא מחשב ובכלל של כל ריהוט משרדי לוקח בחשבון את עניין הישיבה הממושכת, כאשר במקומות עבודה רבים כחלק מהתפקיד הינך מחויב לשבת לאורך שעות רבות ותוך כדי הישיבה ישנם מטלות שעליך לבצע. כשאתה ישוב על כסא מחשב נוח ונעים העבודה עוברת בנעימים וכן מייצרת תפוקה טובה יותר. כסא מחשב בעל משענת לא נוחה ולא מרופדת מספיק עלולה להפריע להספק העבודה. בשל עובדה זאת, יעדיפו מנהלי חברה לקנות עבור עובדיהם כסא מחשב איכותי על אף מחירו הגבוה.

ריהוט משרדי בכללו צריך להתאים לעובדים. לדוגמא שולחן כחלק מכל ריהוט משרדי רצוי שיהיה בלי פינות חדות על מנת למנוע מכות מיותרות בפינת השולחן כפי שקורה לא מעט. דוגמא נוספת, לא להציב מדפים מעל ראשו של העובד, כיון שאותו עובד עלול לקבל מכה מהמדף, מכה שכזאת עלולה לגרום לסחרחורת ואף לזעזוע מוח.

 


אודות מחבר המאמר

 

אסק 4 קידום אתרים בגוגל

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.