אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

שערים חשמליים - אמצעים טכנולוגיים

שערים חשמליים הם בהחלט לא מה שהיינו רגילים אליו פעם. זוכרים את הימים בהם היינו מגיעים לבית הספר, השומר היה יוצא אלינו, פותח את השער וסוגר אחרינו? זוכרים את חוסר הנוחות בלהגיע הביתה לצאת מהמכונית, לפתוח את השער, להיכנס למכונית, לצאת ושוב ולסגור?

ימים אלה הם היסטוריה נשכחת ובלתי מעניינת. כיום, שערים חשמליים מגיעים עם אמצעים טכנולוגיים משוכללים שהופכים את התפעול לנוח, מהיר, שקט ומדויק.

השער עושה הכול בשבילך

האמצעים הטכנולוגיים החדשים מפעילים את השער במקומך. ראשית, הסגירה החורקת של העבר נעלמה וכיום ניתן לכוון את עוצמת הסגירה ואת מהירות הסגירה. כך יש לכם מספיק זמן לעבור בבטחה ובנוסף, הסגירה חרישית ונעימה הרבה יותר. בצורה כזאת השער שומר על איכותו במשך הרבה שנים. בנוסף, עין אלקטרונית המקובעת בשער צופה את ההגעה של רכב ופועלת בהתאם. באמצעות אפליקציה מתוחכמת, השער נפתח או נסגר באופן אוטומאטי. האפליקציות המשוכללות ביותר מכילות מסד נתונים אשר מזהה רכבים שהוזנו למערכת ונפתח בשבילם. לעומת זאת, רכבים לא מזוהים נותרים מחוץ לשער עד שהם מגישים בקשה.

הכל אוטומאטי, ללא כוח אדם, ללא תקלות. בתחום הפרטי, האפשרויות הן בלתי מוגבלות והשמיים הם הגבול. כיום ניתן לתפעל את השער החשמלי של הבית באמצעות הפלאפון בלבד. המכשיר הסלולארי משמש כלוח פיקוד לכל דבר, פותח, סוגר ונועל את השער בלחיצת כפתור. אתם מגיעים עם הרכב, מחליקים לחניה הפרטית שלכם ונכנסים הביתה, זה הכול.

חשוב לציין כי המכשור החדש שיפר את הבטיחות של השערים באופן משמעותי. כמעט ואין כיום פגיעות בגוף ובנפש על ידי שער חשמלי וזאת הודות לפיתוחים האחרונים.

על מנת ליהנות מכל השכלולים הללו, חשוב שתפנו לחברת שערים חשמליים גדולה, וותיקה ומעודכנת. חברה כזאת תציע לכם את כל השכלולים בהתאם לצרכים המדויקים שלכם.

בנוסף, בגלל ריבוי האמצעים, אתם צריכים לקבל אחריות מלאה על המכשור וצוות תחזוקה מהימן. חברות שערים גדולות מחזיקות בשירות תיקון לשער חשמלי מוסמך ויעיל. יש לכם כתובת ברורה במקרה של תקלה ויש לכם אחריות מלאה למקרה שאחד האמצעים התקלקל או לא עובד.


אודות מחבר המאמר

אלון שערים- מומחים גם בהתקנת מחסומים חשמליים לחניה, מחסום זרוע ועוד. אלון שערים וגם נותנים שירות לשערים חשמליים של כל החברות.

לפרטים נוספים התקשרו: 03-9600400

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.