אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מתנדבים בירושלים עם קשישים

עזרה לקשישים בהתנדבות בירושלים

במהלך התנדבות בירושלים, סביר להניח שתכירו את עשרות מרכזי היום לקשיש ברחבי העיר. כל מרכז שכזה מושך אליו מדי יום עשרות מתנדבים בירושלים, מבוגרים ובני נוער כאחד, אשר מגיעים לבלות עם הקשישים במשך מספר שעות. מרכזי יום לקשיש במסגרת התנדבות בירושלים מקיימים שלל חוגים ושיעורים – חוגי פיסול וציור, משחקי חברה, וכן שיעורים להעשרה אישית כגון לימוד עבודה על המחשב והאינטרנט, שיעורי ריקוד, ועוד.

אפשרות נוספת במסגרת התנדבות בירושלים היא להצטרף לארגונים אשר עובדים באופן ממוקד עם ניצולי השואה החיים בישראל. מדי שנה מתפרסמים תחקירים על מספר ניצולי השואה בישראל שחיים מתחת לקו העוני, ונתונים אלו מושכים כמות גוברת של מתנדבים בירושלים לארגונים השונים. התנדבות בירושלים מסוג זה נעשית בביתם של הניצולים – אתם תלוו אותם במשך תקופת ההתנדבות שלכם, תשבו ותדברו איתם, ובעיקר תהוו מעין כתף תומכת עבורם.

מדוע מתנדבים בירושלים?

' כבד את אביך ואת אמך כאשר ציווך ה' אלוקיך'. הפסוק המפורסם הזה, מתוך עשרת הדברות שבתנ'ך, הוא הסיבה הטובה ביותר מדוע להתחיל התנדבות בירושלים עם קשישים. זקנים וקשישים רבים נתמכים בארגוני סיוע של התנדבות בירושלים, מבחינת סיוע כלכלי וחלוקת חבילות מזון לקראת החגים. יש לכם את האפשרות להותיר את החותם על אנשים שעשו הרבה למען החברה, לסייע להם, ולגרום להם שמחה בשנים המאוחרות של חייהם. וכמו שאומר הדיבר: אתם תרוויחו מהכבוד שתרחשו לאנשים מבוגרים ותזכו לאריכות חיים ולנחת.

 

לסיכום התנדבות הינה הדרך הטובה ביותר לתרום לקהילה, התנדבות בירושלים הינה צורך השעה וכל עזרה קטנה יכולה להיות סיוע גדול עבור מי שצריך.

 


אודות מחבר המאמר

נטו מדיה בניית אתרים ושיווק באינטרנט

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.