אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

נתקעתם מחוץ לרכב או מחוץ לבית זה קורה לכולם

לכולנו קורה במהלך החיים שאנו נתקעים מחוץ לאוטו כששכחנו את המפתחות בפנים ונעלנו את האזעקה,לפעמים המנעול של הדלת לא מגיב ואנו לא יכולים להיכנס לבית,במצבים כאלה אנו רק מחכים למישהו שיבוא ויפתור לנו את הבעיה ועל כן את התפקיד הזה ממלא מנעולן. ברוב המקרים אנו נאלץ להתקשר למוקד 144 לקבל טלפון של איש מנעולים ולא יהיה לנו את הזמו לבדוק האם זה האדם שממנו אנו רוצים לקבל שירות,הרי אין לנו זמן להתחיל ולבקש הצעות מחיר ,כל מה שאנו רוצים זה להיכנס הביתה.

תפקידו של פורץ מנעולים

תפקיד המנעולן הוא להגיע אלינו במקרה חירום ולתת לנו שירות מקצועי ואמין ,אחד הפרמטרים לבדוק איכות של מנעולן זה הזמן בו הוא מגיע אלינו לאחר ההזמנה, כיום אנו יכולים לראות כי כל עסק של מנעולים מחזיק מספר מנעולנים ברחבי הארץ וזאת על מנת לתת לנו את השירות בזמן קצר. פורץ מנעולים  משתמש במספר כלים על מנת לפתור לנו את הבעיה,אחד מהכלים המעשיים ביותר הוא המקדחה כאשר ברוב המקרים בהם התקלקל הצילינדר או שאיבדנו את המפתח על פורץ מנעולים לקדוח חור בסמוך לצילינדר ועל ידי כך לשבור את החסם שנעול את הדלת, כלי נוסף והכרחי הוא "צבת הצלה" כאשר במקרים בהם ננעלנו מחוץ לרכב ישתמש המנעולן בצבת ארוכה עם שינים בשביל להגיע אל כפתור הנעילה ולשחרר אותו,שיטה זאת נחשבת לשיטה האידיאלית והשימושית בה כמעט כל פורץ מנעולים משתמש בימינו.

אמינות של מנעולן

בהרבה מקרים שקשורים למיגון ואבטחה נצטרך לחשוף קודים סודיים או מקומות רגישים ולכן חשוב שבמקרה בו הזמנו מנעולן נדע כי האדם הוא אמין ואנו יכולים לסמוך עליו שלא ינצל את המידע בעתיד,בשנים האחרונות אנו עדים לתופעות המראות כי במקרים בהם הוזמן מנעולן על מנת להחליף את המנעולים בבית אותו עובד השתמש במפתחות והשאיר לעצמו זוג נוסף אותו ניצל על מנת לפרוץ את ביתנו בעתיד,חברות הביטוח מראות על מגמה הולכת ומתרחבת ולכן אנו חייבים להיות זהירים בכל הנוגע למנעולן אשר מבצע עבורנו את החלפת המנעולים.

לסיכום חשוב לציין כי על מנת למנוע צרות ולהרגיש שקט נפשי עלינו לדעת ממי אנו מקבלים שירות,כולנו לעיתים נזקקים להזמין מנעולן ולכן זה דבר שנוגע לכל אחד ואחד מאיתנו,על מנת להיות שקטים חשוב שנעשה את העבודה לפני מקרה חירום ולאמץ לנו עסק מנעולים או פורץ מנעולים שישמש אותנו במצבי חירום.

למידע נוסף גלוש לאתר המומלץ הזה


אודות מחבר המאמר

נתקעתם מחוץ לרכב? מחוץ לבית? זה קורה לכולם, אין סיבה לחשוש או להיכנס לפאניקה כי יש פורץ מנעולים שמטפל בעניינים האלה.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.