אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

רעיונות לתכנון מסיבת יום הולדת - גיל ארבע עד שבע

לארגן מסיבת יום הולדת זו משימה לא פשוטה... יש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון כמו: איך לחגוג ואיפה? מה בתפריט? אילו הפתעות לחלק לאורחים? קבלו מספר רעיונות שאולי יעזרו בתכנון המסיבה.

גיל ארבע וחמש

ילד בגיל זה הוא שותף בתכנון יום ההולדת וכדאי לקבל ביחד איתו החלטות הקשורות בארגון ובתוכן המסיבה. יחד עם זאת מומלץ להעביר לילד החוגג את המסר שגם ביום הולדתו יש לשמור על גבולות הגיוניים בכל הנוגע להשקעה בחגיגה.

איך חוגגים? הורים אשר רוצים לארגן בעצמם את הפעילות יכולים לבחור נושא (כמו למשל: דינוזאורים, חלל, כדורגל, אבירים ופיות) ולארגן פעילות בתחנות הקשורה לנושא. היות ובגיל זה רוב הילדים מתחנכים בגן עירוני, אשר מונה לרוב כ-35 ילדים, יהיה קל יותר לחלקם לקבוצות קטנות ומכאן ההמלצה לעבוד בתחנות. מי שרוצה להזמין מפעיל מקצועי יכול להתעניין בדברים הבאים: שף שמגיע ומכין עם הילדים מאכל שהם אוהבים (פיצה למשל), קוסם, יום הולדת מדעי- ניסויי מעבדה משעשעים המותאמים לגיל.

הפתעות מתאימות לגילאי 4-5: זכוכית מגדלת, פנס, חוברת צביעה, גולות, אביזרי שיער, סביבון, פלסטלינה, צמידים/שרשראות, טושים/צבעים/עפרונות צבעוניים, צלחת מעופפת, חבל קפיצה. (אפשר לנסות להתאים את ההפתעה לנושא של יום ההולדת, למשל: אם בחרתם ביום הולדת מדעי אפשר לתת לילדים זכוכית מגדלת כהפתעה).

מתנות לגילאי 4-5: לגו, פליימוביל, פאזלים (מרובי חלקים), משחקי קלפים כמו טאקי ורביעיות, משחקי מחשב, מנוי לעיתון/אתר אינטרנט, קורקינט, אופניים, ספרים, ערכת טושים/צבעים, פיג'מה מגניבה, כלי מיטה עם דמויות אהובות (ברבי, פו הדב, נסיכות וכדומה).

גיל שש ושבע

כשילדכם מגיל לגיל זה רצוי להתייעץ עמו ולשמוע ממנו איך הוא היה רוצה לחגוג את יום הולדתו. השתדלו להתחשב ברצונו, ויחד עם זאת הציבו לו גבולות ואם עלות המסיבה שביקש חורגת מן התקציב שלכם שוחחו על כך ותכננו ביחד מסיבה שתתאים לתקציב. זוהי הזדמנות מצויינת לניהול דיאלוג פתוח עם הילד בכל הקשור לכסף ולתקציב המשפחתי וכדאי לנצל הזדמנות זו להעברת מסר חינוכי הקשור לערכו של הכסף ולהתנהלות עמו.

איך חוגגים? בגיל הזה מגוון ההפעלות ליום ההולדת גדל. הורים שרוצים להפעיל בעצמם את הילדים יכולים לארגן "חפש ת'מטמון". רצוי לחלק את הכיתה לשתי קבוצות- זה גם קל יותר לעבוד בקבוצה קטנה וגם מוסיף היבט של תחרות למשחק. אפשרות אחרת היא לארגן מסיבת קומזיץ עם "מוטיבים מתאימים" כגון שירים מסביב למדורה, צ'יזבט טוב, צליית מרשמלו וכדומה. ולמי שמעדיף להזמין מפעיל יום הולדת מקצועי, להלן מספר אפשרויות: קריוקי, פיסול בבצק סוכר, יום הולדת בבאולינג, להזמין מדריך קפוארה, יום הולדת מדעי.

הפתעות: קובייה הונגרית, עט מיוחד, מחזיק מפתחות, סימניה, חבילת קלפים, "חמש אבנים".

מתנות לגילאי 6-7: לגו, מטוס להרכבה, מונפול, משחקי קלפים שונים (חלומות, חתחתול), ספר, מנוי לעיתון או לאתר אינטרנט, כרטיס כניסה להצגה או למקום אהוב (לונה פארק, החלקה על הקרח, פארק מים), משחק מחשב, שעון, תכשיטים, משחקי חשיבה (מנכלה למשל), ציוד ספורט (רולר-בליידס, מחבט טניס וכו').

 

מסיבת יום הולדת עם מתנפחים- מסיבה שמתאימה לכל גיל!!!

מסיבת יום הולדת עם מתנפחים היא מסיבה שמתאימה לכל גיל- החל מפעוטות ועד לילדים בגיל 10. ילדים בכל הגילאים אוהבים מתנפחים כי זוהי הזדמנות בשבילם לעשות את מה שהם הכי אוהבים: לקפוץ, להשתולל ולהשתגע... בנוסף, עלות השכרת מתנפחים הינה שווה לכל כיס ופחות יקרה ממרבית ההפעלות הקיימות לימי הולדת. ניתן להשתמש במתנפחים גם בחוץ, בגינה, וגם תחת כל קורת גג, אפילו בתוך הבית. כמו כן, הם פשוטים ונוחים לתפעול. כדאי לנסות- ההצלחה מובטחת!

 מוגש בחסות הופלך-מתנפחים מצחוק


אודות מחבר המאמר

הופלך-מתנפחים מצחוק

השכרת מתנפחים מתל אביב ומנס ציונה

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.