אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

דיאטה דרך הרזיה נכונה

 . 

דיאטה דרך הרזיה נכונה

דיאטה היא דרך הרזיה שימושית מאוד אצל הרבה אנשים מהאוכלוסיה בארץ ובעולם. המון אנשים סובלים מהשמנת יתר, אם בדרך הגנים ואם בגלל דרך החיים שלהם. המון אנשים לא אוכלים נכון ובצורה מסודרת ובריאה ובכלל לא מנהלים אורח חיים בריא, הכולל בתוכו פעילות ספורטיבית בשילוב תזונה נכונה. הרבה אנשים קוראים לתזונה נכונה דיאטה, אך זה לא נכון. דיאטה יכולה לבוא בהמון סוגים ודרכים, יש את שיטת הנקודות המפורסמת, יש שיטות כמו אכילת חלבונים בלבד, עם פחמימות בלי שומנים, ספירת קלוריות ועוד המון.

 

כמובן שזה לא אומר שכל הדיאטות שמוצעות ומתפרסמות בשוק הם מבוקרות ונכונות ובכלל יעילות, סביר להניח שחלק מהן אפילו מזיקות אם לטווח הקצר ואם לטווח הארוך. דיאטה צריכה להינתן מאיש או אשת מקצוע שמבינים בכך ולמדו את הנושא, מין סוג של רפואה. רצוי לא להשתמש בכל דיאטה שכל אדם ממליץ לנו, אלא רק אחת שאנחנו יודעים שהיא באה ממקור מקצועי.

 

קיימת דיאטה שהיא לא בהכרח במטרה להוריד במשקל, אלא להפך לאנשים שהם בתת משקל או חולים באנורקסיה וחייבים להעלות במשקל. וגם להם דיאטה מבוקרת ומיוחדת. המון אנשים נוטים לשייך את המושג דיאטה לתחום השמנים ואלו שחייבים להוריד במשקל ולא בגלל הפן האסתטי שבכך אלא אם כי בפן הבריאותי. אנשים סובלים רבות לא רק מהיותם שמנים אלא מהתופעות שנילוות סביב זה, קושי בלנשום, כאבי רגליים וברכיים מללכת כולסטרול גבוה, שומנים בכבד, וכו'.

 

דיאטה היא לא רק רצויה היא לפעמים הכרחית, להמשך קיום בני אדם. דיאטה לרוב באה ביחד עם פעילות ספורטיבית, היות ושניהם הם השילוב לבריאות. רק ספורט ללא דיאטה, או רק דיאטה ללא ספורט יקשו על תהליך הרזיה ושמירת משקל טוב. אין טעם בלהרזות ולא לעצב את הגוף בדרך.

בכדי שהדיאטה אותה אנו עושים תהיה אפקטיבית ומתאימה אנו צריכים להתאים תפריט דיאטה נכון, אך לא תמיד אנו יודעים כיצד לעשות זאת ומומלץ להתייעץ עם מישהו מומחה בתחום, הרי אנו לא רוצים להזיק לגוף שלנו וחשוב שהדיאטה תהיה מבוקרת.

 

חני אילפלד דיאטנית מקצועית ומוסמכת המתמחה בתחום הדיאטה, חני אילפלד מלווה לכל אורך הטיפול מתחילתו ועד סופו, בעזרת תפריט מדויק ומתאים לכל לקוח תספק עבורכם את מה שמתאים לכם בדיוק.

חני אילפלד תסייע לכם להרגיש טוב עם עצמכם ע"י תפריט מסודר , יחד עם זאת דרך החיים של חני אילפלד תסלול עבורכם את הדרך אל האושר ותוכלו לחזור ולחייך שוב


אודות מחבר המאמר

חני אילפלד

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.