אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

כיצד נקבע מחיר ההובלה?

כולנו עושים שימוש כזה או אחר בשירותיהם של חברות הובלה, בין אם מדובר בהובלת דירה, בין אם מדובר בהובלת משרד, ציוד עסקי, הובלת מוצרים וכדומה. התחום הנפוץ ביותר המתבצע על ידי בעלי מקצוע –מובילים, הוא כמובן בתחום הובלת הדירות.

רוב חברות הובלה הפועלות בארץ מתמחות בשירותי הובלת דירות. בארץ, בניגוד לשירותי ההובלה בחו"ל, תחום אריזת הציוד עדיין נעשה על ידי הלקוח ולא על ידי חברות ההובלה. אומנם, בשנים האחרונות, יותר ויותר חברות הובלה מעניקות גם את שירותי האריזה כחלק אינטגראלי משינוע תכולת הדירה והובלת הציוד לנקודה אחרת. 

כיצד נקבע המחיר?

מחירי ההובלה משתנים בין חברת הובלה אחת למשניה, ובמידה וגם אתם מעוניינים להוביל את תכולת דירתכם לכתובת חדשה, מומלץ ביותר לבצע סקר שוק מקיף ומקצועי. מחיר ההובלה נקבע על פי מספר פרמטרים הכוללים בין היתר:

סוג ההובלה- הובלת דירות כוללת בין היתר העמסת כלל תכולת הדירה (ארגזים, מקרר, תנור, ארונות, מוצרי חשמל וכדומה). כמו כן, קיימים סוגי הובלה נוספים של הובלות משרד, הובלת פסנתרים, הובלת ציוד מכני וכדומה. כל הובלה מתומחרת בראש ובראשונה על פי סוג ההובלה ועל פי כמות הציוד המובל.

מיקום גיאוגרפי ופיזי של נקודת המעבר- פרמטר מרכזי נוסף לתמחור שירותי הובלה על ידי בעלי מקצוע הוא כמובן המיקום הגיאוגרפי והפיזי של נקודת המעבר. ככל שמרחק הקילומטרים של נקודת המעבר גדול יותר מנקדות איסוף הציוד, כך תדרשו לשלם יותר. כמו כן, במידה ונקודת המעבר ממוקמת בקומות עליונות, בהן גודל המעלית איננו מאפשר הכנסת הציוד בבטחה, תאצלו להיעזר בשירותי הובלה באמצעות מנוף הרמה, שיטה זו מייעלת את עבודת המובילים, אך גם מייקרת את המחיר שתדרשו לשלם.

ביטוח – במידה והינכם מעוניינים לבטח חלק מתכולת הדירה המובלת תאלצו לפנות אל חברות הובלה מקצועיות המעניקות לכם ביטוח מקיף לציוד ותכולת הדירה. מחירי הביטוח בתחום זה מייקרים באופן משמעותי את תהליך ההובלה, אך במידה ומדובר בציוד יקר ערך מבחינתכם, הן ברמת השווי הכספי והן ברמת השווי הרגשי, מומלץ לבטח את הציוד (או את חלקו) בכל מחיר!

אריזה- חברות הובלה רבות החלו בשנים האחרונות להפעיל שירותי אריזה והכנת תשתית המעבר. שירות זה מוענק לכם בתשלום נוסף המתומחר באופן נפרד משירותי ההובלה עצמה. גם תחום האריזה מתומחר בעיקר על פי כמות הציוד ושיטות האריזה הנדרשות.


אודות מחבר המאמר

 בעלי מקצוע  מומחים לשרותכם. אינדקס העסקים ובעלי המקצוע איכותי אשר נותן מענה ופתרונות אינטרנט ומדיה מתקדמת לכלל העסקים ובעלי המקצוע בשיתוף חברת לוגופון. פשוט לפרסם חכם... בהצלחה מצוות האתר.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.