אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

שערים חשמליים – הגן על מרחבך.

אנו עדים לכך שענף השערים החשמליים תופס תאוצה במהלך העשורים האחרונים. שער חשמלי אולי היה בתחילת דרכו, מענה לצורך הבסיסי שלנו כבני אדם, לשמור על רכושנו ועל מרחב מחייתנו. כיום שערים חשמליים, בנוסף לפונקציה בסיסית זו, ממלאים גם תפקיד בתור סימן היכר למעמדות מסויימים ולעיתים אף אובייקט אומנותי. כמו בתחומים אחרים בחיינו, משולבים היום בתחום השערים החשמליים גם טכניקות טכנולוגיות מתקדמות המזכות את בעליהן בשימוש מתוחכם ונוח של השערים אותם הם בוחרים.  

 

שערים חשמליים מחומרים שונים.

 

שערים חשמליים ניתן לייצר מחומרים שונים כשלכל אחד מהם יתרונות אחרים.

יש שערים שחומר הגלם הבסיסי שלהם הוא אלומיניום, שערים אחרים מורכבים בעיקר מברזל.

ההבדלים העיקריים בין שערים מאלומיניום ושערים מברזל הם כדלקמן - שער חשמלי העשוי מברזל מגולוון ועובר תהליך של צביעה בתנור, ובכך גורם לו להראות כחדש למשך שנים רבות. שערים העשויים מברזל יהיו כבדים יותר מאשר שערי אלומיניום ולכן גם יהיו עמידים וחזקים יותר.

שערים חשמליים מברזל ירחיקו אורחים לא קרואים בקלות יתרה, שכן אף אחד לא יעז להסתבך עם שער מוצק מברזל שכזה.

לעומתם שערים העשויים אלומיניום הם ממש קלים, אפילו ילד פעוט יכול להרימם ללא שום בעיה. שערים מאלומיניום נוחים יותר לעבודות אומנותיות שונות, לכן כשרוצים שער שהוא גם יצירת אומנות עדיף לבחור באלומיניום.

יש לקחת בחשבון שעקב קלילותם הרבה, שערים חשמליים מאלומיניום, נוטים "להתקלקל" מהר יותר.

חשוב לדעת שמבחינת המחיר לא נודעת חשיבות לבחירה בשערים מאלומיניום או מברזל. הקריטריונים המשפיעים על המחיר הם יותר עניין של איזה שער אנו רוצים, שערים חשמליים חזקים שישמשו אותנו לאורך שנים הם שערים מברזל.

למעשה בארץ כשרוצים שער חשמלי הברירה היחידה היא שער מברזל, שכן על פי התקן הישראלי אין מנועים המתאימים לשערים חשמליים מאלומיניום.

 

כשרוצים שער חזק ויציב שיגן עלינו במרחב המחייה שלנו, עדיף לבחור בשער מברזל, הוא ישמש אותנו לאורך שנים ללא תקלות מיותרות.

          אם השער שאנו רוצים הוא בסך הכל קטן ואין בו פעילות רבה אפשר לבחור גם בשער מאלומיניום.


אודות מחבר המאמר

אלון שערים- מומחים גם בהתקנת מחסומים חשמליים לחניה, מחסום זרוע ועוד. אלון שערים וגם נותנים שירות לשערים חשמליים של כל החברות.

לפרטים נוספים התקשרו: 03-9600400

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.