אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

אינסטלטורים אנשי אשכולות

 

אינסטלטור הוא איש מקצוע שצריך לדעת לעומק המון תחומים מעבר להתעסקות עם הצנרת. ישנם תחומים נוספים בהם הוא חייב לדעת להתעסק בזמן שהוא מבצע את עבודת האינסטלציה. נאמר ויש לנו פיצוץ בצנרת העוברת בקיר, אינסטלטור יצטרך לשבור את הקיר עם פטיש כבד או פטיש אוויר ויאתר את הסתימה, לאחר מכן, הוא יצטרך למצוא איזור בריא של הצינור ולחתוך מימנו חתיכה אותה הוא יוכל להלחים על החלק הפצוע של הצינור. לבסוף, הוא יצטרך להחזיר את הקיר לקדמותו על ידיי לבנים או אפילו ריצוף אם צריך. ואם הוא בעל מקצוע באמת איכותי הוא גם ינקה אחריו.

להיות אינסטלטור שמבין בהכל

כל הדברים הללו דורשים ידע מקדים בכל תחום ותחום אם זה עבודות בנייה ושיפוצים, חשמל ועוד. מעבר לכך, קיימים עוד תקלות שעלולות להגרם בצנרת והאינסטלטור יצטרך לטפל בהם ולדעת לטפל בהכל מסביב ולהחזיר הכל חזרה למקומו.

דוגמא נוספת לכך, המידה ויש לכם נזילה מהגג בעקבות הגשמים האיש מקצוע אותו תצטרכו להזמין הוא אינסטלטור, אותו אינסטלטור יצטרך לבדוק את בעיית הניקוז שבגג שלכם, ובמידה וישנה בעייה כמו שורשים שנכנסו לצנרת הוא יצרטרך לשלוף אותם משם ולנקז את כל השלולית שנמצאת לכם על הגג. כמו כן, הוא יוכל לייעץ לכם על איטום גג.

כמו כן, אם יש לכם איזושהי בעייה בנזילה בדוד השמש, גם אז האיש מקצוע שנכון לקרוא לו הוא האינסטלטור, ופה גם נדרש הידע שלו בחשמל ובכל מה שמשתמע מכך.

לא רוצים להיות אינסטלטורים

אינסטלטורים כפי שאתם מבינים זוהי עבודה לא פשוטה כלל ודורשת עימה המון ידע וכוח פיזי. בהתאם לכך, יש מחסור של אינסטלטורים בשוק והביקוש אליהם רק הולך וגובר. עם השנים פחות אנשים היו מעוניינים לעבוד כאינסטלטורים והדבר הביא למצב של מחסור רב בשוק. על כן, המדינה נכנסה לתמונה וניסתה לעודד את לימודי האינסטלציה.

אינסטלציה וותיקה

מערכות הצנרת והאינסטלציה בבניינים השונים הם יסודות שקיימים שנים, עם זאת שרברב או אינסטלטור (איך שתבחרו לקרוא להם) הינו מקצוע וותיק מאוד כיוון שהיו זקוקים לו עוד בימי הרומים והמצרים. עם זאת, ניתן לומר שאינסטלציה בכלל זהו תחום ישן ואפילו מעט פרימיטיבי שעם השנים לא מצאנו עדיין פיתרון לפתור אותו בלחיצת כפתור.

סביר להניח שלמצוא פיתרון אינסטלציה שבו לא נהיה זקוקים יותר לאינסטלטורים אלא פיתרון ממוחשב בלבד לא יגיע בזמן הקרוב כיוון שבסופו של דבר אנחנו מעוניינים להעביר מים אל כל הבתים בבניין ולא ניתן להעביר זאת דרך מחשבים אלא דרך משהו מאוד ממשי כמו צנרת.

אז כנראה שלאיש המקצוע- אינסטלטור נהיה זקוקים עוד תקופה רבה, והוא יהיה צריך תמיד לדעת פרטים רבים על כל הקשור בתשתיות הבית. 

לפרטים נוספים על אנשי מקצוע אינסטלטורים, לחצו כאן


אודות מחבר המאמר

כתב את המאמר אדם שאוהב לקרוא המון בכל תחום האינסטלציה בכלל ועל אנשי מקצוע אינסטלטורים.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.