אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

תתחילו לארוז, בקרוב עוברים דירה!

בשעה טובה ומוצלחת רכשתם דירה או מצאתם דירה חדשה להשכרה. בקרוב מאוד, תדרשו להוביל ולשנע את תכולת דירתכם הנוכחית למשכן החדש המחכה לבואכם. רגע לפני שאתם מתחילים עם אריזת דירות, מומלץ לקרוא את השורות הבאות, לקבל עצות שימושיות לביצוע מקצועי של הליך האריזה ולייעל את כל התהליך.

כיום, תוכלו להיעזר בשירותי בעלי מקצוע מתחום ההובלות בעיקר, העוסקים באופן ישיר גם בתחום אריזת דירות ואריזות משרדים רגע לפני המעבר. במידה והחלטתם לעשות זאת בעצמכם, חשוב לקרוא את כלל העצות הבאות:

  1. תכנון

כמו כל דבר אחר בחיים, אריזת דירות מקצועית ויעילה מתחילה מתכנון מקדים ומדויק. מומלץ להכין רשימה של הציוד המובל, כולל מספר יחידות, ולציין ליד כל פריט את סוג האריזה בה אתם מעוניינים (לדוגמא: שמיכות צמר -4 יחידות, מקופלים בניילון בתוך ארגזי קרטון).

אומנם הכנת הרשימה תדרוש מכם מספר רב של שעות, אך זאת בהחלט הזדמנות עבורכם לבצע מעין "ספירת מלאי" לכלל הציוד העומד לרשותכם.

  1. הכנת חומרי עזר וציוד אריזה

כל תהליך של אריזת דירות מחייב אתכם להעמיד לרשותכם כמות אדירה של קרטונים בגדלים שונים. בנוסף, רצוי שיעמדו לרשותכם הפריטים הבאים: מספרים, מספר גלילי מסקיינטייפ, מדבקות נייר, ניילונים בגדלים שונים, חבילות קלקר בגדלים שונים, טוש צבעוני וגלילי בועות (פצפצים).

  1. אריזות מקוטלגות

השיטה המומלצת ביותר על ידי בעלי מקצוע בתחום אריזת דירות היא אריזה על פי קטגוריות המתקיימות לפי חדרי השינה בבית, לדוגמא: עמדת מחשב ועבודה, חדרי ילדים, חדר הורים, מטבח, כלי חשמל ואלקטרוניקה וכדומה. כמו כן, מומלץ להקפיד על הדבקת מדבקות צבעוניות ולהתאים לכל קטגוריה צבע משלה וכמובן לרשום על גבי הקרטונים את תכולת הקרטון ושימושו. (לדוגמא: מדבקה אדומה- חדר ילדים, מצעים, בגדי חורף, צעצועים וכו).

  1. חוק ה-80% -20%

חוק זה מייעץ לכם לרכז כ-80% מתכולת הבית באריזות מסודרות ליום ההובלה. חשוב לתכנן את תהליך העבודה בהתאם לציוד השימושי בו אתם עושים שימוש יומיומי (אין טעם לארוז את מברשות השיניים שבוע ימים לפני יום ההובלה). ה-20% שנותרו יהיו מיועדים לריהוט כבד הדורש פירוק מקצועי המוענק לכם במסגרת שירותי ההובלה שהזמנתם.


אודות מחבר המאמר

 בעלי מקצוע  מומחים לשרותכם. אינדקס העסקים ובעלי המקצוע איכותי אשר נותן מענה ופתרונות אינטרנט ומדיה מתקדמת לכלל העסקים ובעלי המקצוע בשיתוף חברת לוגופון. פשוט לפרסם חכם... בהצלחה מצוות האתר.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.