אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

דשא סינטטי – עיצוב הבית מתמזג עם איכות הסביבה

כולנו אוהבים לעצב את הבית שלנו בדרך זו או אחרת, העניין הוא לדעת איך לעצב ויותר מזה, עם אילו בעלי מקצוע ניתן להתייעץ למען עיצוב בית מושלם בשבילנו.

דשא סינטטי הינו אחד מתוצרי העיצוב אשר שינו כמה וכמה אופנים בדרכי העיצוב, בתור התחלה דשא סינטטי הינו איכותי ושמור לאורך זמן לא מוקצב, זמן בו נוכל לנוח ללא טיפוח שגרתי עם גיזום, עשבים שוטים ואף השקיית הגינה, אחת הבעיות גדולות ביותר הידועות כיום לנו כחלק מאיכות הסביבה, ויותר מזה כחלק מחיסכון במדינה שלנו לחיסכון במים.

עיצוב הבית יכול להתחלק לכמה חלקים, החלק הפנימי של הבית בו אנחנו רוצים לסדר ולעצב מחדש את הרהיטים ועיצוב אופי החלל הפנימי של הבית שלנו. החלק השני של עיצוב הבית הינו החלק החיצוני, בו אנחנו דואגים לאיך הבית שלנו נראה מבחוץ ויותר מזה כמה נוח לנו כאשר אנחנו מחוץ לבית, לפעמים זה עניין של עוברים ושבים ולפעמים זה עניין של אכפתיות ואהבת הבית לרמה אינטימית ואישית יותר.

החלק החיצוני של הבית שלנו יכול להתהדר בכמה נתונים מרהיבים, בין אם זה בעזרת דלתות כניסה, דלתות אשר מפארות את ביתנו מחוץ לחלל המוכר לנו, לפאר את ביתנו למען אותם עוברים ושבים, אורחים וחברים וכמובן לתת לחלק החיצוני של הבית להיות חלק בלתי נפרד מהבית ומחלקו הפנימי של העיצוב. דלתות כניסה יכולות להיות החלק העיצוב אשר יפאר לנו את הבית בצורה שרק מעצב אמיתי היה עושה במקומינו, מה גם שדלת הכניסה שלנו לא צריכה להוות רק איזה מתלה לכובעים, דלתות כניסה צריכות להיות חלק בלתי נפרד מהבית, ללא ווים לתלייה, ללא רהיטים שחוסמים את דרכי הדלת וכו'.

חלק חיצוני נוסף חשוב הינה הגינה שלנו, דשא טבעי לרוב עושה את מה שהוא צריך לעשות, מייפה לנו את הגינה החיצונית, מפאר את המקום אך כאשר מדובר בחיסכון ובבריאותינו החשובה דשא סינטטי לוקח חלק חשוב יותר בכל הקשור לגינה, דשא סינטטי הרי לא מגיע למצב של אלרגיות ובעיות בריאותיות, אין צורך בשימוש בכימיקלים כלל! אין צורך לגזום ולהשתמש בכל מיני תכשירים חשמליים למען טיפוח הגינה שלנו והכי חשוב אין צורך בהשקיית הגינה, חסכנו במים חסכנו בכסף ותרמנו למדינה. דשא סינטטי הינו דשא טבעי יותר לנו ולצורך ניהול חיינו בצורה בריאה וחסכונית יותר מכל.


אודות מחבר המאמר

מאמר זה נכתב ע"י כותב תכנים מקצועי מרשת אתרי אינדקס אתרים של 2lazy2type

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.