אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הלבנת שיניים בשיטות שונות

חיוך גדול ולבן הוא משאלת הרבה אנשים, חיוך יפה מתקשר לכריזמה, לאסתטיות ולחביבות. הלבנת שיניים היא מדע חדש יחסית השייך לאסתטיקת הפה, וניתן לבצע היום הלבנה בקלות, מהירות ובמחיר המתאים לכל כיס. את ההלבנה מומלץ לעשות במרפאה, אך ניתן גם לעשות הלבנת שיניים בלייזר, ציפוי שיניים, ניקוי השיניים אצל השיננית, ואפילו יש מוצרים חדשים להלבנה ביתית. להלן סקירה של שתי שיטות.

הלבנת שיניים באמצעות ציפויי חרסינה

שיטה חדשנית ויעילה ביותר, אך היקרה ביותר מבין השיטות. בשיטה זו מצפים את השיניים בציפוי חרסינה דק, טיפול זה דורש שיוף עדין של השן לפני הלבשת ציפויי החרסינה על השיניים. בשיטה זו ניתן גם להשלים שיניים שבורות, רווחים בין השיניים וכו', וכך ניתן להגיע לתוצאות מקסימאליות ולשיניים לבנות. הלבנת שיניים בשיטה הביתית

שיטה נוספת להלבנת שיניים הינה באמצעות ערכה ביתית. בבתי המרקחת וברשתות הפארם נמכרות ערכות ביתיות להלבנת שיניים המכילות חומר להלבנת שיניים הזהה לחומרים אשר בשימוש במרפאות השיניים אך בריכוז נמוך יותר של חומרים פעילים. השיטה הביתית יעילה אך תוצאות הטיפול אינן משתוות לטיפולי הלבנת שיניים במרפאת השיניים. תוצאות הטיפול משתנות ממטופל למטופל. האם ישנם תופעות לוואי וסיכונים בטיפולי הלבנת השיניים

תופעות הלוואי העלולות להיגרם כתוצאה מן הטיפול נובעות בעיקר משימוש מוגזם בחומר ההלבנה. אם משתמשים במינונים הנכונים של חומר ההלבנה ניתן למנוע את תופעות הלוואי המתבטאות בעיקר ברגישות יתר של השיניים במהלך ולאחר הטיפול.

תופעת לוואי נוספת הינה פגיעה בחניכיים שתורגש ככוויה, גם תופעה זו עלולה להופיע כתוצאה משימוש מוגזם או עודף בחומר הפעיל. יש להקפיד שהחומר לא יבוא במגע עם החניכיים והשפתיים. באופן כללי רפואת שיניים בלייזר פותרת המון מתופעות הלוואי, אך היום, נחשבת למעט יותר יקרה.


אודות מחבר המאמר

אסתטיקה דנטאלית

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.