אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מתכננים אירועים פרטיים? מה עם הזמנות לחתונה?

עולם ההזמנות לחתונה הינו עולם מגוון וצבעוני. מבחר ההזמנות לחתונה הקיים בשוק כולל סוגי הזמנות שונים: הזמנות לחתונה בסגנון קלאסי, רטרו, מצועצע, מבודח ועוד הרבה סגנונות, בהתאם לאופיים ורצונותיהם של בני הזוג. כל זוג בוחר לעצמו את סוג ההזמנות לחתונה שמתאימות לו. ההזמנות לחתונה יכולות להעיד על אופי האירוע. ניתן לעצב את ההזמנות לחתונה בקונספט מסוים, ולעיתים מרמזות על קונספט האירוע עצמו.

כמה זה עולה לנו?

עלות הזמנות לחתונה תלויה בנייר ההזמנה: כרומו, טקסטורות מיוחדות, מבריק או מט. ניתן להוסיף להזמנה תחרות, מגזרות נייר ואפילו אבני חן. לרוב, ככל שכמות ההזמנות עולה המחיר עבור הזמנה יחידה יורדת. גימיק חדש שמתפשט בשוק הזמנות לחתונה, הינו מוצרים נלווים המותאמים לעיצוב ההזמנות לחתונה, כגון: בקבוקי יין בעלי תווית מעוצבת אישית, ברכונים או מגנטים.

עיצוב מול תוכן

עיצוב ההזמנות לחתונה יכול להתבצע על ידי בני הזוג, או על ידי שירותי עיצוב מקצועיים. עלות עיצוב מקצועי להזמנות לחתונה תלויה בגורמים רבים. בשורה תחתונה ניתן לומר  שאין ספק שעיצוב מקצועי מייקר את עלות ההזמנות לחתונה, אך מאידך גיסא הופך את ההזמנות לחתונה למיוחדות וברמה גבוהה. תוכן ההזמנות לחתונה הינו אינפורמטיבי: פירוט המידע לגבי מיקום, תאריך ושעת האירוע. למרות זאת מקובל להוסיף איזושהי נגיעה אישית של בני הזוג.

מה הייחוד של אירועים פרטיים?

בניגוד לאירועים רבי משתתפים והמוניים, ישנה אופציה לאירועים פרטיים עבור אנשים המעוניינים לחגוג עם פורום מצומצם של אנשים קרובים.  באירועים פרטיים יש אפשרות לבעלי האירוע להתפנות לכל אחד מהמוזמנים שהגיעו לחגוג איתם, ולתת להם יחס אישי. אווירת האירוע הפרטי שונה מאווירת האירוע רב המשתתפים, מכיוון שישנו מכנה משותף גדול בין המשתתפים באירוע, ולכן אירועים פרטיים נוטים להיות מוצלחים מאד ומותירים תחושת חוויה מיוחדת.

המיקום המושלם לאירועים פרטיים

אירועים פרטיים מטבעם נחגגים במקומות מיוחדים, עם מאפיינים המתאימים לאופי האירוע. אם זה בחיק הטבע, או במועדון מסוים. ניתן לקיים אירועים פרטיים גם במקומות המיועדים לאירועים רבי  משתתפים, אך יש להתאים את המקום לאירוע המצומצם יחסית.


אודות מחבר המאמר

 

אתרים מומלצים :

ויה ארקידה - פתרונות עיצוב  : קרימיקה

החברה להשבחת מבנים  : תמ" א 38

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.