אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הובלות דירה והשירותים שהם נותנים

 

בדרך כלל במצבים שאנחנו מחליטים לעשות שינויים דרסטיים ולעבור לבית גדול יותר או לאיזור אחר בארץ אחת המחשבות המטרידות אותנו הוא כל עניין של הובלות דירה, אריזת כל החפצים שלנו וכו'.. אין ספק שכל העניין הזה של מעבר דיר זה לעניין פשוט וזה דורש מאיתנו המון סבלנות ומעט עצבים...

איך להקל על הובלות דירה?

סביר להניח שתמיד עניין מעבר דירה יהיה עניין לא םשוט ומעט מתסכל, אבל קיימת דרך להפשיט את הדברים ולעשות אותם יותר קלים ממה שהם יכולים להיות. נתחיל מזה שאם כל עניין האריזה הוא מתסכל בעינכם ישנם חברות הובלות המבצעות הובלות דירה וגם אריזה. לא תאמינו, אבל חברות הובלה מסוג זה באם כבר מוכנים בעצמם עם כל החומריםהדרושים על מנת לארוז את החפצים שלכם בצורה טובה. אם זה לארוז את החפצים השבירים בתוך עיתונים או שקיות מבועות ואם זה לבוא מצויידים בארגזים חדשים ועמידים במשקל.

חברות הובלות דירה מסוג זה יכולים לתת גם את שירות המנוף במידה ואתם מתגוררים בבניין רב קומות ואתם מעוניינים להעביר חפצים יקריי ערך אשר קשה מאוד יהיה להעביר אותם במדרגות מבלי שיפגעו כלל.

הובלות דירה בלי תקלות מיותרות

אם אתם לא מעוניינים שחברת הובלות תבצע עבורכם את האריזה אתם יכולים לעשות את זה בעצמכם כמובן, אבל מומלץ מאוד לעשות שימוש בקרטונים איכותיים ולא כאלה שיכולים להתפורר תוך כדיי הסחיבה. מרבית האנשים המתכוננים להובלות דירה מחפשים את הקרטונים בהם יאחסנו את החפצים שלהם בפח קרטונים אשר לא תמיד ניתן למצוא בו קרטונים בלי פגמים.

בימינו קיימים גם ארגזים המיוחדים להובלות הנקראים- ארגזי פלאבוקס שהם ארגזים קשיחים שיוכולים להתאים לכל סוג של הובלה. ארגזים אלו נוחים להובלות וניתן לעשות בהם שימוש רב פעמי כיוון שהם מפלסטיק. ניתן להשכיר אותם מחברות שמביאות עד אלייך את הארגזים על פי הכמות שצריך למשך שבועיים ואחרי שבועיים לוקחים אותם חזרה.

באיזה חברת הובלות דירה לבחור?

ישנם המון חברות הובלה המציעות את עצמם, דבר חשוב מאוד הוא לבדוק שבחוזה הובלות דירה מצויין שאותו מוביל אחראי על החפצים שלך במקרה וקורה משהו. בנוסף, לא תמיד חברת הובלות דירה המציעה מחיר נמוך היא בהכרח טובה, זה בגלל שסביר להניח שזוהי לא חברה מורשית שגם מעלימה מס, דבר שכדאי לבדוק לפני שאנשים זרים נוגעים בחפצים שלנו.

 

 


אודות מחבר המאמר

המאמר נכתב על ידי מיה. לאחר מספר מעברי דירה בחיי אוכל להציע מספר טיפים לעוברי דירה העתידיים המתכוונים לעשות שימוש בחברות הובלות דירה למינהן. ישנם מספר שירותים שחברות הובלה מציעות שרובינו לא מודעים אליהם והם יכולים לעשות לנו את המעבר דירה להרבה יותר קל.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.