אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

שף פרטי או קייטרינג - זו שאלה

אחד הגורמים המרכזיים בכל אירוע הוא האוכל. רמת האוכל היא שתקבע את הצלחת האירוע. אוכל טעים מגוון ועשיר יגרום לאורחים שלכם ליהנות מהאירוע ובכך יהפוך אותו למוצלח ביותר. בנוסף חשוב כי השירות יהיה מהיר, יעיל ונעים. במקומות רבים משתמשים בשירות של קייטרינג על מנת לספק את האוכל לאירועים שונים. בין אם מדובר בחתונה, בר מצווה, בת מצווה ברית או ארוחה בסוף יום טיול בשטח רצוי להשתמש בשירותים של קייטרינג טוב ואיכותי על מנת שהאורחים יצאו מרוצים.

איך בוחרים קייטרינג ?

כאשר ניגשים לבחור קייטרינג לאירוע חשוב להחליט אם רוצים קייטרינג חלבי או קייטרינג בשרי לאירוע, מה רמת הכשרות שאנו מחפשים ואיזה סוגים של אוכל אנו רוצים להגיש לאורחים. רוב סוגי הקייטרינג מכינים את כל סוגי האוכל הקיימים אולם אם אתם רוצים אוכל מיוחד רצוי לבחור קייטרינג שמתמחה בסוג האוכל הזה (למשל אוכל אסיאתי, מרוקאי או גרוזיני).

גם מבחינת הגשה יש שני סוגים שונים, ניתן להשתמש בצורת הגשה של אמריקן סרוויס כלומר הגשה של המזון לשולחן על ידי המלצרים בשעות קבועות ותפריט קבוע מראש. אפשרות שנייה היא הגשה על ידי בופה, כלומר המזון נמצא על שולחנות מרכזיים והאורחים צריכים לקום ולקחת את המזון בעצמם מתי שהם רוצים.

שף פרטי עד הבית

שף הוא אדם שלמד את רזי האוכל והכנתו בצורה המושלמת והטעימה ביותר במשך מספר שנים במכללות מיוחדות ללימודים אלו. מדובר במקצוע מכובד ומבוקש שקשה לעמוד בדרישות של הלימודים.

אם יש לכם אירוע קטן בביתכם כמו מסיבת יום הולדת מיוחדת, מסיבת רווקים או רווקות, אירוסים, חנוכת בית, ערב גיבוש עם החברים או ארוחה רומנטית לבני זוג ניתן לשדרג את המאורע בצורה רצינית על ידי הזמנה של שף פרטי.

שף פרטי מגיע עד לביתכם, עם כל החומרים הדרושים לו לבישול ועם כל הכלים המקצועיים הדרושים לו והוא יכין עבורכם ארוחה מיוחדת למדהימה לפי בקשתכם. שף פרטי יחסוך לכם את העמידה הארוכה במטבח ויבטיח כי האורחים ואתם תהיו מרוצים מהאוכל.


אודות מחבר המאמר

 

אתרים מומלצים :

ויה ארקידה - פתרונות עיצוב  : קרימיקה

החברה להשבחת מבנים  : תמ" א 38

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.