אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

תריסים הדור הבא

תריסים הדור הבא

ככל שהזמן חולף אנו מוצאים כי עיצוב פנים הופך להיות לדרך חיים אצל לא מעט אנשים,רוב האנשים יעדיפו לגור בבית מאובזר מכל טוב המבליט מראה נינוח ומרגיע, כיום כשיש כל כך הרבה אלמנטים לעיצוב הבית אנו מוצאים כי תריסים הם חלק מהותי מהמראה ומהסטייל של מקום המגורים.

לאחרונה יש לא מעט חברות חלונות שמשווקות תריסים בלגיים,אותו סוג של תריסים מצביע על אלגנטיות וחזרה לאופנה של שנות השישים המוקדמות, אנו יכולים לראות כי תריסים בלגים עשויים בד"כ משכבת עץ המצפה את עובי הקורה וגורמת לה למראה ישן נושן, רוב התריסים הללו מאופיינים בידיות אלומיניום אשר בעזרתם אנו יכולים לפתוח ולסגור את התריסים,חשוב לומר כי לאחרונה חלונות חשמליים בלגים הפכו להיות גם מאוד פופולארים בקרב מעצבי הפנים אך יש לדעת כי מחירם גבוהה בהרבה מהסוג הידני.

חלונות חשמליים,זה כדאי?

היתרון בחלונות חשמליים הוא שאנו יכולים לבחור את מידת האור הרצויה שנכניס אלינו הביתה (ישנם מספר שלבים ולכן יש לנו את היכולת לשלוט באור) אך תמיד קיימת האפשרות כי במצב של הפסקת חשמל או קלקול בתריסים החשמליים אנו לא נצליח לתקן את המנגנון בעצמו ולכן נצטרך לקרוא לאיש מקצוע שיבקש תשלום על התיקון שעשה עבורנו, בכל זאת אנו ערים לכך כי רוב האנשים שבונים בתים חודשים או משפצים את ביתם יעדיפו להתקין תריסים חשמליים.

חשוב לציין כי אותו עסק המתקין עבורנו את התריסים יבנה לנו קודם לכן חלונות מתאימים שיהיה לבסיס מוצק עבור התריסים המתאימים,ישנם יותר ממאה סוגים ולכן גודל החלון יקבע את התריסים המתאימים להתקנה, בזמן תכנון הבית חשוב שניקח בחשבון איזה סוג חלונות אנחנו רוצים ובכך לבקש מהקבלן שיתאים את התצורה עבורנו.

כיצד להחליט?

על מנת להחליט איזה סוג תריסים עלינו לעשות סקר שוק לפני ביצוע ההזמנה, ישנם לא מעט מקומות כמו האנגרים ענקיים בהם נוכל לצפות בעשרות סוגי חלונות ותריסים,כדאי לבדוק עסקים הקיימים מספר רב של שנים על מנת להיות בטוחים במוניטין של העבודה עבורנו,גורם נוסף אותו נצטרך לבדוק הוא מספר שנות האחריות שהעסק נותן לנו,כפי שצינתי קודם יש לפעמים מצב של תקלות הרי אחרי הכל אנו עושים שימוש יום יומי בתריסים ולכן סביר להניח שמדי פעם איזה מנגנון לא יהיה במקום וניאלץ לשלם לאיש המקצוע.

רוב העסקים נותנים לנו שלוש שנים של אחריות אך חלקם גם ייתן לנו כחמש שנים רק בכדי שנבצע את הקניה דרכו.

למידע נוסף מאת בעלי מקצוע מומחים גלוש לאתר מומלץ בקישור זה


אודות מחבר המאמר

תריסים הדור הבאעיצוב חוץעיצוב פניםעיצוב חוץ הבית וגם ביטחון של תריסים וחלונות. תריסים וחלונות הם גם עיצוב של פנים הבית.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.