אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

פינת קפה בבית העסק

 

פינת קפה בבית העסק

 

 

 

קפה, עבור רובנו הגדול, מהווה חלק בלתי נפרד מהחיים והוא למעשה עולם שלם הכולל טעמים, ניחוחות והקשרים. רבים מאיתנו אינם יכולים לוותר עליו במהלך היום ובמיוחד לא באמצע יום עבודה.

היום, בעולם העסקי החדש, הכלל הוא שיש לעשות הכול כדי לשמר את העובדים ולהעניק להם הרגשה טובה במהלך יום העבודה. לכן, ברוב הפעמים מנסים בעלי החברה לשפר את סביבת העבודה שלהם ולהפוך אותה לנעימה ואטרקטיבית ביותר עבורם.

אם נשווה את מקומות העבודה כיום למקומות העבודה לפני שנים, נראה כי בימינו דווקא פינת הקפה המהווה מוקד משיכה בהפסקות לעובדים ולעיתים גם ללקוחות, משופרת ומאובזרת הרבה יותר.

מכונות קפה כעת הרבה יותר מבעבר מאבזרות את פינת הקפה כמעט בכל מקום עבודה.

מאחר ורוב העובדים מתאספים סביב פינת הקפה, נוצרת תרבות ארגונית סביבה ולכן כה חשוב להשקיע דווקא בפינה זו הגורמת לא רק להעלאת תחושת שביעות רצון העובד ממקום העבודה שלו אלא גם לגיבוש חברתי.

סביבת עבודה אידיאלית ונעימה מהווה בסיס להמשך פורה ויעיל של העובד וליצירתיות שלו.

היא מגדילה את מחויבותו וכן מגדילה את תפוקתו מאחר והקפה מכיל קפאין התורם לנמרצות ומגביר את הערנות.

מכונות קפה אספרסו משפיעות על איכות סביבת העבודה ומאפשרות לה להיראות יותר מהנה ופחות רשמית. יש להבין כי הפסקה היא צורך של כל עובד ואם סביבת העבודה נעימה ומספקת לו פינוק כמו משקה חם ואיכותי היא מדרבנת את העובד להיות יעיל יותר ונאמן כלפיה.

סביבת העבודה המכילה מכונת קפה גם מונעת ברוב המקרים את צאתם של העובדים באמצע יום העבודה כדי לחפש בבית קפה סמוך קפה משובח ובכך מצמצמת את זמן היעדרותו ממקום העבודה.

לטובת המנהלים שחושבים על הכנסת מכונת קפה למקום העבודה נאמר שיש לקנות מכונת קפה לפי הצרכים וכמות העובדים שיפיקו ממנה כוסות קפה במהלך היום.

יש לקחת בחשבון את העלות פר כוס קפה כדי לחשב עלות חודשית כל האביזרים הנלווים.

חשוב לקנות ממקום אמין המעניק גם שירותי תיקון מכונות קפה  במידת הצורך.

הקפידו לבחור מכונת קפה נוחה ופשוטה לשימוש אשר מכינה קפה איכותי בזמן קצר, הנפוצות שבהן הן מכונות קפה אוטומטיות או חצי אוטומטיות אותן נהוג לרכוש עבור פינת קפה לבתי העסק.

 

 


אודות מחבר המאמר

פרסום מאמרים מעניינים בנושאי צרכנות

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.