אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ספא ברחובות: חוויה אחרת

ספא (spa) משמעותו טיפולי גוף המיועדים להפגת מתחים ולהנאה. עולם טיפולי הספא הינו עולם עשיר ומגוון, ומכיל בתוכו טיפולים שונים. חלקם מהטיפולים מבוצעים על ידי מטפל, וחלקם במתקני ספא מיוחדים. המעוניינים בספא ברחובות,  בוודאי ישמחו לגלות שברחובות מוצעים כל טיפולי הספא הקיימים. מקום שמספק את טיפולי הספא באופן מרוכז, ללא צורך לכתת רגליים בין מקום אחד למשנהו, הינו מלון רחובות. במלון רחובות מוצעים שירותי ספא מגוונים, בין על ידי מטפלים מוסמכים ומנוסים, וכן במתקני ספא חדישים ומשוכללים.

מהן אפשריות הספא ברחובות

ספא ברחובות מתחלק לשני סוגים עיקריים: טיפול על ידי מטפל, ומתקן ספא. מטפלי ספא ברחובות: בקטגוריה זו כלולים כל סוגי העיסוי. עולם העיסוי הינו עולם עשיר ומגוון, המכיל סוגי עיסוי רבים, אשר לכל אחד מהם יש את שיטת העיסוי המיוחדת לו. בין העיסויים המוצעים : עיסוי שוודי, עיסוי תאילנדי, עיסוי סיני, עיסוי רקמות עמוק, עיסוי שרירים עמוק, עיסוי פנים וקרקפת ושיאצו. בנוסף, טיפול ספא ברחובות המבוקש מאד, הינו טיפול באבנים חמות. טיפול זה נקרא גם 'עיסוי אינדיאני'. במהלך העיסוי משולבות אבנים חמות שמונחות על גב המטופל, משחררות את השרירים, ומפיגות את המתח העצור בגוף המטופל. מתקני ספא ברחובות: מלון רחובות המציע שימוש במתקני ספא כולל אחד או יותר מהמתקנים הבאים: בריכה מחוממת, ג'קוזי, סאונה וחדר כושר במרחב הספא. 

חבילת ספא במלון רחובות

מלון רחובות מציע חבילת ספא משתלמת במיוחד, הכוללת אירוח במלון יוקרתי והנאה מטיפול ספא. החבילות שונות אחת מהשנייה בהרכבן ובעלותן. ללקוח מוצעות מספר חבילות, על מנת שיוכל לבחור את חבילת האירוח במלון רחובות הכוללת ספא, באופן המותאם לו באופן אישי. ההיצע והמגוון של חבילות האירוח מיועדות לדרישות השונות של קהל הלקוחות. חבילות מסוימות הינן זוגיות, ואחרות מיועדות ללקוח בודד. כמו כן, חבילות מסוימות כוללות גם ארוחת בוקר. זוהי תוספת המשדרגת את חווית האירוח והנופש, ומומלץ בחום לבחון אותה, מכיוון ולרוב היא משתלמת יותר מרכישת חבילת אירוח וספא, וארוחה במסעדה נפרדת מחוץ למלון.


אודות מחבר המאמר

 

אתרים מומלצים :

ויה ארקידה - פתרונות עיצוב  : קרימיקה

החברה להשבחת מבנים  : תמ" א 38

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.