אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

צימרים בדרום: מסג' מפנק במקום שקט

הלחץ היומיומי שוחק את כולנו. עבודה תובענית, משפחה, ילדים, ריצות וסידורים. מדי פעם צריך לעשות פוס. לעצור את הכל, לנשום עמוק ולהירגע. לזוז הצידה, לתת לעולם להמשיך לדהור כשאתם מחליפים ומחדשים את הכוחות להמשך המרוץ.

ואין כמו צימר טוב שייתן לכם להיכנס לבועה משלכם. כזו שלא תשמעו בה את שאון העולם, ותוכלו בשקט שלכם לצבור אנרגיות מחודשות ולנפוש.

ארצנו מלאה פינות חמד רבות, ובהן צימרים ובוסתנים יפיפיים. אחד האזורים המדהימים אשר בו פחות מתיירים, הוא אזור הדרום. דרום ארצנו הוא כבר מזמן לא מדבר ריק, משמים וחסר חיים. מאזור הנגב הצפוני והלאה קיימים עשרות רבות של ישובים, מושבים חקלאיים וקיבוצים, המהווים פנינים ירוקות על פני הנוף החום, מראה משובב נפש.

מי שרוצה לנסוע למקום שקט ויפיפה מוזמן לבחור באופציה של צימרים בדרום. צימרים בדרום הם כמו גיחה למקום אחר. נוסעים שעות בכבישים ישנים, בין יישובי הפריפריה, איפה שחשבתם שאין כלום, ומגלים בינות לגבעות החול, צמחייה מדהימה שחקלאי המקום עמלו לטפח, ובין הבוסתנים נחבאים להם צימרים מרשימים ומפנקים. בחלקם תמצאו שילוב של ארוחת בוקר מפנקת, ג'קוזי, ועוד.

ברוב צימרים בדרום, תקבלו בתוספת תשלום מסאז' מפנק ומעורר חושים. אחד מסימני המתח של העידן המודרני הואר השרירים המכווצים שלנו. אנו מעמיסים על נפשנו לחץ רב וזה בא לידי ביטוי בשרירים כאובים בכל הגוף. אחת בדרכים לשחרר את המתח היא עיסוי טוב- מסג'. בצימרים בדרום תוכלו להתעניין על סוגי המסאז' השונים אותם יש למקום להציע. לעתים תלכו אל המטפל ולעתים המטפל יגיע ישירות אליכם, לפנק אתכם בעיסוי- מסאז' משחרר ומרענן על פי בחירתכם.

בצימרים בדרום, תוכלו לסייר ולהתרשם מהתוצרת החקלאית הרבה שדרום ארצנו מניב. אם חשבנו שדרום זו מילה נרדפת ליובש ושממה, אז זה כבר מזמן לא כך. ירקות אורגניים, פירות עסיסיים, שדות חיטה ושעורה ועוד גידולים רבים תמצאו בין גבעות החול והדיונות, ושבילי המדבר. בשהותכם בצימרים בדרום (ואחרי המסאז' המפנק) תוכלו ליהנות משלל האטרקציות הקיימות באזור: רכיבת שטח על אופניים ולאוהבי האקסטרים גם רכיבת טרקטורונים. מי שיותר רומנטי ימצא כאן גם רכיבת סוסים מהנה במיוחד. בנוסף לסיורים באזור, ולנוף מרהיב, תוכלו ליהנות מן האוויר הנקי נטול הרעלים שיש לדרום ארצנו להציע.


אודות מחבר המאמר

 

אתרים מומלצים :

ויה ארקידה - פתרונות עיצוב  : קרימיקה

החברה להשבחת מבנים  : תמ" א 38

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.