אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ילדים ושעות הפנאי

הרי החדשות להורי ילדי הגן וכיתות א' , ב'...

אחר הצהריים מגיע ואיתו בדרך כלל גם ילדנו האהובים. מתוקים אמיתיים הילדים שלנו, כמה התגעגענו אליהם לאורך היום. חשבנו על כל הדברים הנפלאים שנוכל לעשות ביחד בשעות הפנאי המשותפות. מה פתאום טלוויזיה ?? שאנחנו נתקע אותם מול "מכשיר הטמטום" ? בשום אופן לא. אצלנו הם יקבלו קצת  תכנים, יפעילו את הראש ויתחילו לממש סוף כל סוף את הפוטנציאל האין סופי הגלום בהם. וכל זה כמובן תוך כדי חוויה משותפת אמיתית ומהנה.                                                                                   הכי טוב זה להתחיל בבסיס, המשחקים מהז'אנר הישן, המוצלח והמוכח. סבתא הביאה כמה פאזלים בשבוע שעבר, אפילו עוד לא פתחנו אותם. ויש כמובן גם את הטאקי, הם אמנם למדו לשחק בגן אבל נשמח להראות להם שגם הזקנים שלהם עוד זוכרים כמה תרגילים מעניינים..

עד כאן שלב החלומות והפנטזיה. בפועל המציאות מעט שונה. הצלחתם כבר להושיב את הילדים למשחקים אבל אחרי כמה דקות מתחילה המנגינה הקבועה "זה לא מעניין" , "אימא, משעמם לי, אני רוצה ללכת לפארק להתנדנד ב נדנדת ילדים".

חבל, באמת בניתם על זמן איכות משותף שבו הילדים גם ילמדו משהו מועיל ומפתח... תאמינו לי זה לא נורא, לא קרה שום אסון. לקטנים מצפות עוד המון שנים של פעילויות דידקטיות ולימודיות כאלה ואחרות בינתיים תנו להם להתרוצץ. גם אם כרגע זה נראה רחוק, דווקא השנים של ההשתובבויות מאד קצרות. בעוד 10 שנים אתם עוד תתחננו בפניהם לעשות גם פעילויות פיזיות והם כנראה ירימו עיניים לאות ממסך הפייסבוק, ינהמו משהו לא ברור על זה שאתם לא מבינים כלום ומיד יחזרו חזרה לסטאטוס. אגב, יחס טוב יותר תקבלו כנראה כאשר הם יצטרכו כסף והסעה לקניון.

אז מה בכל זאת עושים איתם היום ? לא מזמן ראיתי בחצר של חבר פתרון מעולה.

מתקן נדנדה לילדים עשוי מעמודי עץ מלא. אפשר להזמין חבר או חברה ותהיו בטוחים שבמשך שעה ארוכה לא תצטרכו לשמוע את הניגון הקבוע "משעמם לי".

המתקן בטוח לשימוש, העץ מטופל כנגד מזיקים ונזקי מזג אוויר דבר המבטיח שנים ארוכות של שימוש והנאה. ולא פחות חשוב גם נראה מצוין אצלכם בחצר, כמו רהיט עץ לכל דבר. אפילו לא תופס הרבה מקום, ממש פיתרון אידיאלי.

חברי אפילו הדגיש ש נדנדות לחצר שכאלה נמכרות שנים בכל העולם ורק לאחרונה "עשו עליה" גם לישראל כך שניתן כעת אפילו לקבלן במחיר נוח במיוחד.

מייד עשיתי לייק !!


אודות מחבר המאמר

דרור דקל - הכותב הוא בעלי חברת Backyard Stories המתמחה ביבוא וישווק של מתקני שעשועים מעץ מלא, מתקני נדנדות מעץ ובתי עץ לילדים. הכל לגינה הפרטית. כמו כן החברה מייצרת נדנדות משפחתיות לחצר. 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.