אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מערכות אזעקה לבית ולעסק

כיום, עם ההתפתחות הטכנולוגית שאינה פוסקת כלל, בכל זאת ישנם אנשים המרגישים חסרי ביטחון במערכת החוק ואף מפוחדים. לאט לאט אנחנו מבינים כי אנו צריכים לדאוג לביטחוננו לבד ועל כן כדאי ורצוי מאוד לרכוש ולהתקין מערכות אזעקה לבית ולעסק.

 

תפקידן הראשי של מערכות אזעקה היא להרתיע מפני פורצים וגנבים המעוניינים לחדור לנו למרחב הפרטי המשפחתי. מצב כזה עלול לגרום לטראומה עבורנו ועבור בני משפחתנו  ומערכת אזעקה תדע למנוע זאת.

נכון להיום נמצאות בשוק מערכות האבטחה והמיגון מגוון רחב של מערכות אזעקה וגילוי פריצה אש תפקידן לתת התראה על כל הימצאותו של אדם שאינו רצוי בבית או בעסק שלנו.

ישנן שני סוגי מערכות אזעקה שונות. האחת היא אזעקה קוויות והשנייה היא אזעקה אלחוטית. כיום, עם התפתחות הטכנולוגיה, ברוב המערכות ניתן לשלב גלאים ואביזרים קוויים ואלחוטיים יחד (מערכות אזעקה היברידיות)

 

כל מערכות אזעקה כיום עובדות בשילוב גלאים אשר תפקידם לזהות תנועה חשודה או פעולה מחשידה (כגון שבר זכוכית) אשר קורים בסביבת הגלאי. מגוון הגלאים המותקנים במערכת נבחרים על ידי בעל הבית או העסק בתיאום עם איש מקצוע מוסמך, רצוי מתקין אזעקות מוסמך אשר ידע מבחינה מקצועית, איזה גלאי יתאים לתוואי השטח והיכן כדאי להתקינו כך שניתן יהיה  להפיק את המרב ממנו.

 

כיום, עם ההתפתחות הטכנולוגית, רוב מערכות האזעקה ניתנות לחיבור ישיר מול מערכות בית חכם אשר מאפשרות הפעלה ונטרול של מערכות האזעקה באמצעותה. כמו כן, מערכות אזעקה גם מאפשרות לנו, לבעלי הבית להפעיל מכשירי חשמל באמצעות הטלפון מרחוק. זאת אומרת שמרחוק ניתן  להפעיל דוד חשמלי או לפתוח תריסים חשמליים בבית או לכבות מזגן וכל דבר אחר. כל מה שצריך לעשות הוא לחבר את המערכת באמצעות ממסר למערכת החשמל של אותו מכשיר רצוי.

 

כל מערכות האזעקה כיום הן בעלי חייגן מובנה המאפשר דיווח מיידי של אזעקות ישירות לטלפון הנייד שלנו. לא משנה היכן אנו נמצאים, המערכת תתקשר  ותדווח לנו על פעילות חשודה בבית. בכל מערכת אזעקה ניתן להגיר איזה פעילות אנו מעוניינים שהמערכת תדווח לנו. ניתן לבקש דיווח גם עבור הפעלה ונטרול של המערכת או רק עבור אזעקות פריצה ומצוקה בלבד ועוד מגוון אפשרויות שונות.

 

מערכות האזעקה של ימינו הן מערכות משוכללות המאפשרות מגוון רחב של ביצועים בתחום האבטחה והמיגון. כיום, כמעט ולא ניתן למצוא עסק או בית שלא התקינו מערכת אזעקה להגנה מפני פריצות וגניבות.

 


אודות מחבר המאמר

סקיור סיטי- מערכות אזעקה ואינטרקום

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.