אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הצעות מחירים - חיוני לקראת קבלת החלטות

כמו בכל דבר בחיים מומלץ להשוות דברים לפני קבלת החלטות קשות. אחד הדברים שחשוב להקפיד בו הוא טיפולי שיניים למיניהם. מדובר בטיפולים העולים כסף רב וניתן לחסוך אלפי שקלים. הכסף הוא רק אחד הדברים שיש לבדוק.

אנשים דוחים את טיפולי שיניים מכל מיני סיבות. הדחיות עלולות לקבוע את סוג הטיפול. באם דוחים טיפול בסתימה יתכן והמצב יוחמר ואז יהיה צורך בטיפול שורש, או בכתר.

תהליך יקר – השתלת שיניים

מדובר בהוצאה יקרה. ישנם פרסומים בעיתונים המבטיחים טיפולים מהירים במחירים מפתיעים. בדרך כלל המחיר הוא בסביבות שלושת אלפים שקל כולל עקירת שן הרוסה, קידוח שן בעצם הפה, הכנסת הברגה מיוחדת , הכנת שן מלאכותית מאמייל וכלה בהרכבת השן החדשה במקום. הטיפול מחייב מרפאה מאובזרת , רופא שיניים מומחה, סייעת וסידרת טיפולים ארוכה.

פרסום מבצע של הכול כלול במחיר של אלף שקל מעורר חשדות. לפעמים מתברר שמדובר ברופא שיניים בלתי מנוסה או שישנן הוצאות רבות שאינן כלולות בהצעה שניתנה. ברגע שהתחלתם במחירי המבצע קשה להפסיק ולעבור לרופא מומחה.

הצעת מחיר מפורט – ובכתב

מומלץ להשקיע זמן ומאמץ כדי לקבל לפחות שלוש הצעות מחיר מרופאים שונים. השתלות שיניים היא עניין של מקצוענים ואין להתפשר על סוג הטיפול ועל התוצאות הצפויות. טיפול כזה נעשה בדרך כלל בתנאי בית חולים ומשתתפים בו רופא מרדים, רופא כירורגי, רופא פה ולסת וטכנאי רנטגן ואחיות. אין קיצורי דרך והמחיר אינו יכול להיות זול.

חברות הביטוח וקופות החולים משתתפים בסוגים שונים של טיפולים ולעולם לא יאשרו טיפול פרטי אלא לאחר שנבדקו הצעות מחירים שונים. ישנם טיפולים שאינם כלולים בכסוי טיפולים מיוחדים, דברים כמו הלבנת שיניים .

הלבנת שיניים איננה נחשבת כטיפול חיוני אלא כתהליך לשיפור הצד האסטטי בלבד

 ניתן לחיות גם בלי תהליך זה. ניתן לבחור לבצע את ההלבנה גם בבית הפרטי על-ידי משחות שיניים או בקניית תבנית סד מרופא שיניים וציפוי השיניים בחומר מיוחד לאורך שבועות ארוכים.

רצוי להשוות מחירים לערכות הביתיות ולמשחות הנמכרות בבתי המרקחת וברשתות הפארם.


אודות מחבר המאמר

מאמר זה נכתב על ידי צוות הכותבים של כתיבת מומחים, כתיבת מאמרים מקצועיים בכל תחום.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.