אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

חופשת ספא עם ילדים

מסאג' נעים, טיפולי גוף וטיפולי קוסמטיקה מהווים חוויה של חופשה מרגיעה ונעימה בעבור מבוגרים. אך כאשר יוצאים לחופשה עם ילדים, החופשה כולה עוסקת בילדים ובפעילויות שהם אוהבים לעשות. בתוך כל הרעש והצלצולים ההורים שוכחים ליהנות בעצמם. אפשר לצאת לחופשת ספא עם ילדים, כאשר יודעים מתי לוותר גם ההורים נהנים והילדים נהנים אפילו יותר.

פועלים בישראל מגוון מלונות המציעים שירותי ספא מפנקים. בית מלון צל הרים מציע ספא בים המלח, בית מלון קראון פלאזה ירושלים מציע ספא יוקרתי במיוחד ואילו מלון אסיינדה בצפון מציע ספא לכל המשפחה. בכל אחד משלושת בתי המלון הללו פועל גם מועדון ילדים ושירות בייביסיטר בכל שעות היום. מלון אסיינדה בגליל המערבי ידוע בפעילויות הילדים המיוחדות שלו. צוות המלון מונה גננת ומספר מדריכים מקצועיים שיודעים כיצד להפעיל ילדים וכיצד להעניק לילדים חופשה מהסרטים.

גם מדריכי הילדים של מלון צל הרים בים המלח ומלון קראון פלאזה ירושלים יודעים כיצד להשגיח על הילדים. על אף שבתי המלון מציעים שירותי בייביסיטר והפעלות מיוחדות לילדים הורים רבים חוששים להניח לילדים לבלות וליהנות בעצמם. במהלך החופשה המשפחתית כדאי לאפשר לכל אחד מבני המשפחה ליהנות ולהשתתף בפעילויות שהוא אוהב. הורה אשר מאפשר לילדיו לבלות במועדון בזמן שהוא עצמו מבלה בספא מעניק להם תחושת עצמאות, הילדים גאים בעצמם על כך שההורה סומך עליהם ונהנה בעצמו.

חופשת ספא עם ילדים גדולים

מלון קראון פלאזה ירושלים מאפשר לילדים מעל גיל 16 להיכנס אל הספא ולקבל טיפולים בעצמם. בעבור אימהות ובנות בוגרות הטיפול המשותף בספא מהווה חוויה של ממש. ניתן להגיע אל מלון קראון פלאזה ירושלים ליום פינוק משותף טרם הגיוס לצבא של הבת או בכל אירוע משמח אחר. הספא של מלון צל הרים בירושלים מאפשר גם כן כניסה של ילדים גדולים והשתתפות בטיפולי הספא. אך ראוי לציין כי חוף הים הצמוד של מלון צל הרים מהווה ספא בפני עצמו, הבוץ של ים המלח והמים של הים ידועים בסגולות המיוחדות שלהם.

מלון אסיינדה בגליל המערבי מעניק שירותי ספא לכל המשפחה. מועדון הילדים המיוחד ומגוון הפעילויות לילדים במלון מבטיחים שהילדים כלל לא יתעניינו בספא. אך במקרים בהם ילדים גדולים מבקשים להצטרף להורים אל הספא מלון אסיינדה מאפשר זאת.


אודות מחבר המאמר

מאמר זה נכתב על ידי צוות הכותבים של כתיבת מומחים, כתיבת מאמרים מקצועיים בכל תחום.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.