אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

שערים חשמליים במרחב העירוני.

מצוקת החניה בערים כל כך גדולה עד כי רבים האנשים שאינם שוהים לתמרורי "חניה פרטית" או חניה לדיירי הבית בלבד ויחנו את רכבם על אף כל התמרורים והאזהרות. אין דבר יותר מעצבן מלחזור הביתה לאחר יום עבודה מפרך, או ממסע קניות ולהווכח בכך שהחניה הפרטית שלנו נתפסה על ידי איזה שהוא חוצפן שחדר לנו לפרטיות.

 

תרחיש נוסף שאין אנו רוצים להעלות על הדעת, הוא אחד כזה שבו אנו מחנים את מכוניתנו היקרה ללבנו ישנים שנת ישרים בביתנו והנה כשאנו קמים בבוקר וממהרים לבית הספר עם הילדים, באורח פלא המכונית לא נמצאת במקומה.

 

אחת הדרכים היעילות לפתרון הבעיות שציינו ועוד בעיות דומות, היא להציב שער חשמלי בכניסה לחניה. שער חשמלי עם מנגנון פתיחה המאפשר רק למי שיש שלט מתאים, או קוד פתיחה המוקש בפלאפון או משהו בדומה לכך לפתוח את השער ולהכנס לחניה.

 

ישנם מספר סוגים של שערים חשמליים הרווחים במרחבים העירונים:

שערים חשמליים עם זרוע המתרוממת העשויה על פי רוב מאלומיניום, עץ או אפילו פלדה. שער חשמלי בעל כנף חייב להיות מחומר בעל מסה קלה יחסית כדי שהמנוע שלו יוכל לעמוד בעומס. שערים אלה נפתחים בדרך כלל על ידי שלט הניתן למורשי הכניסה בלבד.

ישנם גם שערים חשמליים מברזל או אלומיניום הנפתחים ונסגרים לצדדים.

אפשר להתקין שערים חשמליים בכניסה לחניה ואפשר גם להתקין אותם בפתח ביניין דירות, או מבנה עסקים.

 

שערים חשמליים עיניין של נוחות.

בנוסף לנימוקי הבטחון והבטיחות שציינו, מנועים חשמליים משפרים את איכות החיים. כשאנו מגיעים למחוז חפצנו עם רכבנו, בין אם זה הביתה אחרי יום העבודה, או בבוקר למקום העבודה, כל שעלינו לעשות הוא ללחוץ על כפתור והשער יפתח באופן אוטומטי.

נחסוך לעצמנו את הצורך לצאת מהרכב במזג אוויר גשום, או לעבור בדיקה של שומר, פשוט נפתח את השער בעצמנו ונחנה במקום המיועד לנו.

לאחר מכן ניכנס לביתנו ונמשיך בשגרת היום. כך, מצטרפים שערים חשמליים לטכנולוגיה שנועדה לשפר את איכות החיים ולא להעמיס עליהם. הנוחות מאפשרת לנו להתרכז בדברים החשובים באמת – משפחה, קריירה, זמן פנוי.

 


אודות מחבר המאמר

אלון שערים- מומחים גם בהתקנת מחסומים חשמליים לחניה, מחסום זרוע ועוד. אלון שערים וגם נותנים שירות לשערים חשמליים של כל החברות.

לפרטים נוספים התקשרו: 03-9600400

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.