אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

תרופה להתקרחות - בעד ונגד

תרופה להתקרחות

תופעת ההתקרחות נפוצה מאד בעולם. נשים ובעיקר גברים, סובלים מנשירת שיער הראש כבר בגיל צעיר, עד להתקרחות חלקית או מלאה בבגרותם. אמנם לשיער הראש אין משמעות בריאותית מלבד שמירה על חום הקרקפת ובהחלט ניתן לחיות חיים ארוכים ומלאים גם ללא שיער, אך עם זאת ידוע שהתקרחות על כל תופעות הלוואי שלה גורמת לבעיות דימוי עצמי ובעיות נוספות אצל רבים מהמתקרחים.

יש תרופה להתקרחות?

נכון להיום לא נמצאה תרופה להתקרחות שמצמיחה את השיער ומחזירה אותו לצמיחה מלאה. אך יש תרופה אחת שמבטיחה לעשות שינוי מהותי. מינוקסי 5 זה שמה של תרופה להתקרחות שאמורה לבצע שתי פעולות במקביל, מינוקסי 5 יכולה לגרום לבלימת הנשירה וכן להצמחה חוזרת של השיער באזורי ההתקרחות. מינוקסי 5 בדיוק כמו תרופות התקרחות אחרות אינה מתחייבת לתוצאות, מפתחי התרופה מינוקסי 5 מבטיחים הצלחה של שבעים אחוז בבלימת הנשירה ושלושים אחוז בהצמחת השיער. נכון שאחוזים אינם גבוהים אך עבור מי שנמצא בטווח שלושים האחוזים מדובר בשינוי גדול וחשוב.

מינוקסי 5, למה כן למה לא

מינוקסי 5 כמו תרופות אחרות מהז'אנר של תרופות להתקרחות אשר לעתים גורמות לתופעות לוואי רבות, מוגבלת בצריכה עבור חלק מהמתקרחים. כמו כן השימוש בתרופה דורש למרוח אותה על אזורי ההתקרחות ולאחר מכן המתנה ממושכת של שעתיים, רצף טיפולי סדיר והקפדה על הוראות השימוש.

מינוקסי 5, יכולה לסייע לרבים למנוע את נשירת השיער עוד מגיל צעיר, השימוש עם מינוקסי 5 מומלץ כבר מגיל 18, כך שבמידה והיא אכן אפקטיבית למתקרח - בלימת הנשירה בשלב המוקדם הזה תביא לעצירה של ההתקרחות ואולי לבלימתה הסופית. השימוש במינוקסי 5 כמו בכל תרופה להתקרחות אחרת, מומלץ רק לאחר בדיקה והתייעצות עם רופא.

מינוקסי 5 - איפה ניתן להשיג?

את מינוקסי 5 (תרופה להתקרחות) ניתן למצוא ב: בית מרקחת ברחבי הארץ, סופרפארם ועוד.


אודות מחבר המאמר

http://www.donatelo.co.il

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.