אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ארונות אמבטיה – שיטות עיצוב

ארונות אמבטיה נועדו למגוון גדול של שימושים, לא רק לאחסון של חפצים שונים כמו חומרי ניקוי ותמרוקים שונים אלא גם להגנה על הילדים מפני חומרים מסוכנים אלו. אם יש לכם ילדים קטנים חשוב לבחור ארונות אמבטיה שאפשר לנעול על ידי מנעול בטיחות על מנת שהילדים לא יגיעו לחומרי הניקוי הרעילים בתוכו.

עיצוב ארונות אמבטיה צריך להתאים בצורה הרמונית לעיצוב של חדר האמבטיה. אם הריצוף והקרמיקה הם בעלי אופי כפרי כדאי לבחור ארון מתאים מעץ ולא ליצור צרימה על ידי ארון מתכת או זכוכית. לעומת זאת חדרי אמבטיה מעוצבים בסגנון מודרני יראו מצוין עם ארונות מתכת או פלסטיק מודרניים.

לפני שניגשים לבחור ארונות אמבטיה חשוב להתאים אותם בגודל למקום המיועד. לפני שאתם ניגשים לחנות לבחור ארונות אמבטיה חשוב למדוד את המקום בו אתם רוצים להעמיד את הארון ולבוא עם מידות מדויקות. לא משנה כמה מרשים הארון יהיה הוא עלול להיראות מוזר ולא במקומו אם הוא יהיה גדול או קטן מידי ביחס לחדר.

אביזרים שונים ניתן לשדרג מראה של חדר אמבטיה על ידי הוספת סבוניה, כוס מברשות ומטהר אוויר דקורטיביים.

איך מעצבים חדר אמבטיה?

חדר אמבטיה צריך להיות נוח לשימוש ופרקטי אולם גם להיראות אסטטי ונעים והכי חשוב שיהיה קל לנקות אותו. יש להתאים את הכלים הסניטריים – כיור, אמבטיה, או מקלחון והאסלה לעיצוב של שאר החדר וגם זה לזה.

אם החדר המיועד לשמש כחדר אמבטיה הוא קטן וצפוף ניתן להשיג אשליה של גודל ומרחב על ידי הצבה של מראה גדולה על הקיר בחדר. גם שימוש בצבעים רכים ובהירים יתנו תחושה של מרחב וגודל לחדרים קטנים.

אם יש לכם מרחב גדול של חדר אמבטיה ניתן להשתולל ולהתקין בו אמבטיה גדולה (אפילו זוגית) מפנקת, ואסלה במרחק זה מזה – אולי אפילו להפריד אותם על ידי מחיצה. ניתן להשתמש לחדרים אלו בצבעים עזים וכהים יותר – אם זה מתאים לטעם האישי שלכם. ניתן ליצור גם ניגודיות דרמטית בין צבע הקירות והריצוף לבין הכלים הסניטאריים שיש בחדר.

 


אודות מחבר המאמר

 

אתרים מומלצים :

ויה ארקידה - פתרונות עיצוב  : קרימיקה

החברה להשבחת מבנים  : תמ" א 38

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.