אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

שולחן סלון – לא מה שחשבת

שולחן סלון – לא מה שחשבת

שולחנות אוכל , שולחן סלון , סלון , שולחנות

שולחנות אוכל בעלי תפקיד ברור הרבה יותר משולחן הסלון, אך דווקא בשל כך נוטים לא מעט אנשים להתעלם מהשיקול החשוב ביותר בבחירת שולחנות אוכל..

 

באחד הפרקים הבלתי נשכחים של סדרת הטלוויזיה הידועה 'סיינפלד', קריימר, שכנו הצבעוני של ג'רי, חושב על סטארט-אפ מהפכני: קטלוג בלעדי של שולחנות-סלון, שיונח על שולחן סלון. לכאורה, הרעיון נראה תלוש מהמציאות. אך אם חושבים על כך לעומק, מבינים שהרהיט הזה, שולחן סלון שגרתי, שבאופן ראשוני נראה לנו שכל תפקידו אינו אלא להניח עליו את כוס הקפה (וכשאף אחד לא רואה לשים עליו רגליים), משמש הרבה מעבר לכך. אין זה סתם 'מעמד' פשוט. זהו שולחן סלון האומר עלינו הרבה מעבר לכל רהיט אחר בסלון.

 

אינסוף אפשרויות לשולחן סלון

 

מרכיביו של שולחן סלון, החל מרגליו, דרך החומרים המשתלבים בו, בין אם מדובר בזכוכית, חרסינה, שיש או אבני חן, הצבע – אדום זועק, שחור יוקרתי או לבן נקי ומודרני, יוצרים מגוון אינסופי של שולחנות ואפשרויות לסלון שלנו. מגוון רחב זה מאפשר לך לבחור שולחן סלון על פי טעמך האישי והאמירה שלך.

 

אז איך בוחרים?

 

בבחירת שולחן סלון יש להתחשב בכמה אלמנטים מרכזיים. הצבע והמבנה בראש סדר העדיפויות ובעניין זה, כפי שכולנו יודעים, קשה להכריע משום שעל טעם וריח אין להתווכח. גורמים חשובים לא פחות הינם החומר ממנו מיוצר שולחן סלון, החברה המייצרת ועמידותו של הרהיט לאורך זמן. שיקול נוסף ומרכזי שיש להתחשב בו הינו התאמתו לשאר הבית וכאן נכנסים לתמונה שולחנות אוכל.

 

פונקציונאליות של שולחנות אוכל

 

לכאורה, שולחנות אוכל בעלי תפקיד ברור הרבה יותר משולחן הסלון, אך דווקא בשל כך נוטים לא מעט אנשים להתעלם מהשיקול החשוב ביותר בבחירת שולחנות אוכל, הלא הוא הפונקציונאליות והנוחות של המסבים לאכול סביב שולחנות אוכל. יש שולחנות אוכל מרהיבים ביופיים, המזכירים לעיתים שולחנות ארוכים המוצבים במשרד, סביבם יושבים מנהלי החברה בחדר אפוף עשן. אך מנגד, ישנם שולחנות רבים הנראים 'תמימים' למראה לכאורה, ונראה כאילו הם אינם מסוגלים להיות נוחים למספר מועט של אנשים, קל וחומר לאירוח של מספר רב של אנשים. אך בלא מעט שולחנות ישנו מנגנון מתוחכם הפותח את השולחן והופך אותו לשולחן מלכים – והלא זהו תפקידו המרכזי של שולחנות אוכל, להזמין אותך אליו.


אודות מחבר המאמר

 

אתרים מומלצים :

ויה ארקידה - פתרונות עיצוב  : קרימיקה

החברה להשבחת מבנים  : תמ" א 38

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.