אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מתנות לאישה – האם באמת צריך סיבה ?

מתנות לאישה – האם באמת צריך סיבה ?

מתנות לאישה , מתנות לגבר , מתנות , מתנה

אפשר לקנות מתנות לאישה בהזדמנויות שונות, ימי הולדת, יום נישואין, לכבוד לידה, קידום בעבודה או שינוי דרסטי הם הזדמנות מצוינת לקנות מתנות לאישה.

מתי קונים מתנות לאישה?

אפשר לקנות מתנות לאישה בהזדמנויות שונות, ימי הולדת, יום נישואין, לכבוד לידה, קידום בעבודה או שינוי דרסטי הם הזדמנות מצוינת לקנות מתנות לאישה. ניתן לקנות מתנות לאישה גם סתם ככה כדי להגיד חשבתי עליך או אני אוהב אותך. יש המון דברים שיכולים לשמש בתור מתנות לאישה - אז אין אפשר לבחור? מאמר זה נועד לעזור לגבר המתלבט.

מה נותנים מתנות לאישה?

דבר ראשון חשוב להתאים את המתנה לאירוע ולנסות להתאים את המתנה לרצון ולטעם שלה. הדברים שאפשר לקנות בתור מתנות לאישה משתנים בין נשים שונות. יש נשים שישמחו לקבל תכשיט חדש או בגד יפה. אחרות יעדיפו קרם מפנק או בושם. ספר, שעון, או קישוט כלשהו יכולים להיות גם הם מתנות לאישה.

אם מדובר ביום נישואין הלבשה תחתונה או פיג'מה סקסית יכולה להיות מתנה נהדרת עבור שניכם.

מתנות לאישה לא צריכות להיות דווקא יקרות אלא מספיק שהן יגידו – חשבתי עליך. אני, אני אשמח לקבל גם פרח העיקר שיבוא מכל הלב.

מתנות לגבר

בנות דבר חשוב שצריך לזכור כאשר באים לקנות מתנות לגבר – אין גבר שלא אוהב גאדג'טים. מפרח סולארי שרוקד להניח על השולחן במשרד שעון שולחני עם פונקציות שונות ועד ללפ טופ מתקדם במיוחד מתנות לגבר מוצלחות מאוד.

אבל לא חייבים לרוץ לקנות מתנות לגבר דווקא בחנות גאדג'טים אפשר למצוא מתנות יפות במקומות שונים - הכי חשוב שהמתנה תביע מחשבה רבה ותמצא חן בעיניו. דברים כמו שעון חדש, ארנק יפה שיחליף את זה שהתבלה, ספר מעניין שהוא חושב לקנות כבר זמן רב – יכולים להיות מתנות לגבר.

גברים מסוימים שאוהבים לטפח את עצמם ישמחו לקבל קרם לשיער, בושם, אפטר- שייב קיימים היום בשוק מגוון של מוצרים לטיפוח המיועדים לגברים.

ניתן גם להתאים מתנות לגבר על פי התחביבים שלו, אם הוא אוהב לבשל, סינר עם כיתוב מעניין יכול להיות מעולה בתור מתנות לגבר.

הכי חשוב כאשר נותנים מתנות לגבר שהם יבואו מכל הלב.

 


אודות מחבר המאמר

 

אתרים מומלצים :

ויה ארקידה - פתרונות עיצוב  : קרימיקה

החברה להשבחת מבנים  : תמ" א 38

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.