אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מתנה ליולדת או מתנות לתינוקות?

 

כאשר עומדים בפני רכישת מתנה ליולדת חייבים לקחת את הנסיבות בחשבון. חייבים לזכור שהיולדת עברה עכשיו חודשים של הריון שבדרך כלל אינם חודשים קלים וגופה צריך לנוח ולהחלים במשך חודשים מספר לאחר הלידה. היא מתעתדת לנוח בבית במשך מספר חודשים של חופשת לידה מטופלת על ידי עולל רך שרק נולד ולפעמים אף יותר מאחד. מתנה ליולדת היא מתנה שצריכה להתאים לשלב זה של חייה ולהיות תשובה לקשיים שיעלו בתקופה הזו. גם אם החלטתם לקנות מתנות לתינוקות במקום למתנה ליולדת ברוב המקרים זה יתקבל בברכה, שכן בשלב זה מתנה לעולל משמחת את האם כאילו קניתם לה. נסרוק כאן מהן האפשרויות בשתי הדרכים.

מתנות ליולדת

מוצרי טיפוח לגוף לאישה שרק עכשיו מצליחה שוב לגעת בכפות רגליה ישמחו כל אחת, אם יצורף לזה משהו לעשות בזמן הפנאי שנוצר כגון ספר קריאה או ספר תשבצים זה רק יוסיף נקודות. מגלישה באתרים רלוונטיים ברשת ניתן למצוא המון אתרים ששולחים באופן מידי מתנה מפנקת. מתנות ליולדות ישירות למחלקת יולדות בבית החולים יכולות להיות בונבוניירה, סלסלת פינוקים לאם, עציץ יפה או זר פרחים. ניתן לרכוש בעבורה סט מפנק לשינה, נעלי בית, כירבולית לחורף או מנוי לעיתון אהוב.

מתנות לתינוקות

גם מתנות לתינוקות כמו מתנה ליולדת יכולים להגיע ישירות לבית החולים כשהן ארוזות בצורה מושקעת ויצירתית. לתינוק שזה עתה נולד אפשר לקנות בגדים מיוחדים, סטים מושקעים של מצעים, צעצועים למיטה, לעגלה או לרכב, אוניברסיטה, טרמפולינה רוטטת ומנגנת, שמיכה מיוחדת, בובות, מגבת מפנקת וזו רק רשימה חלקית. חנויות של מוצרי תינוקות מלאות במתנות לתינוקות שפשוט אי אפשר לעמוד בפניהן. אך כשקונים מתנות לתינוקות חשוב לזכור שתינוק לא נשאר באותו גודל לנצח ויש משהו מאוד משמח בלקבל צעצוע או בגד חדש גם כשהוא מגיע לגיל חצי שנה. קחו בחשבון שאפילו שהלידה הייתה רק אתמול מומלץ לעיתים לקנות בגד או צעצוע שיתאים לתינוק לגיל חצי שנה ואפילו יותר. כל זאת בהנחה שהורי התינוק ישכילו לאחסן את המתנה במקום בטוח עד הרגע הנכון ואז ליהנות ממתנה חדשה כשהיא מתאימה לגיל הנכון בזמן הנכון.

 

 

 


אודות מחבר המאמר

אתרים מומלצים :

ויה ארקידה - פתרונות עיצוב : קרימיקה

החברה להשבחת מבנים : תמ"א 38

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.