אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

אופציות לנופש – ישראל מול חו"ל.

סוגים שונים של נופש.

אנחנו הישראלים ידועים באהבתנו העזה לחופשות ולטיולים. רבים מאתנו נוסעים לפחות פעם בשנה ליעד כלשהו. אנחנו נוסעים לאירופה המזרחית ומערבית, למדינות המזרח ולדרום אמריקה וגם כמובן מטיילים בארצנו הקטנטונת אך מלאה במקומות ששווים טיול וחופשה שם. יש אנשים רבים שמשלבים בין טיולים בארצות אקזוטיות לבין טיולים בארץ (שלמען האמת גם מספיק אקזוטית).

האופציה החו"לית.

מי שמעוניין לטוס לחו"ל יחסית בזול וללא השקעת זמן ומאמצים מיוחדים – האופציה הטובה ביותר עבורו היא אירופה. כיום יש המון מבצעים ודילים למדינות וערים שונות באירופה. יש מגוון חברות המציעות דילים לברצלונה, מדריד, פריס, סנט פטרסבורג, מוסקבה או ברלין. הדילים הללו כוללים את כלל ההוצאות: הטיסה, המלונות, ביקורים באתרים שונים. הדילים הללו מתאימים הן לחופשות של משפחות שלמות והן לזוגות צעירים.

האופציה הישראלית.

האופציה הישראלית היא הרבה יותר זולה וקלה לביצוע לעומת ארגון הנסיעה לחו"ל. רובנו חיים בציר חיפה –תל – אביב – ירושלים, וכאשר אנו רוצים לקחת חופשה בארץ רובנו מעדיפים לברוח כמה שיותר צפונה או דרומה. אופציה מעולה לאנשים שמחפשים התבודדות וניקוי ראש ממטרדי היומיום – נופש במדבר. לאחרונה נבנה מלון אקסקלוסיבי וייחודי מאוד שהוקם על שפת מכתש רמון – מלון בראשית. מלון זה נמצא ממש באמצע המדבר, בנוי מחומרים טבעיים ועיצובו מתאים לנוף המדברי הסובב אותו.

בירת התיירות של ישראל.

עם כל הכבוד לאתרי נופש ייחודיים בירת התיירות של ישראל היא אילת. כל העת נבנים באילת יותר ויותר מלונות חדשים במתאימים לכל פלחי האוכלוסייה. מלונות יוקרה המציעים שלל פינוקים, או מלונות צנועים יותר המיועדים למשפחות מעוטות יכולת, כל תייר יוכל למצוא באילת את האופציה המתאימה לו ביותר.

מה מיוחד באילת.

עם כל הכבוד למלונות, הייחוד של אילת הוא בכך שהיא העיר היחידה בארץ הנמצאת על שפת ים הסוף. כך לדוגמא המלון אסטרל סיסייד נמצא קרוב מאוד לשפת הים ואורחיו יכולים לקום בבוקר, לשתות קפה ותרתי משמע לקפוץ היישר למים הצוננים של הים האדום. הרי מה יכול להיות יותר שובר שיגרה מלהתעורר על שפת הים האקזוטי, מלא אלמוגים ודגים צבעוניים.


אודות מחבר המאמר

מאמר זה נכתב על ידי צוות הכותבים של כתיבת מומחים, כתיבת מאמרים מקצועיים בכל תחום.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.