אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

חוגגים? יש אטרקציה בשבילכם

מתקנים מתנפחים השכרת מתנפחים כדורגל שולחן

מתקנים מתנפחים לנוער

חוגגים מסיבת יום הולדת ? רוצים אירוע מיוחד ומדהים שהחברים ייהנו ממנו ?  נמאס לכם מאותן מסיבות עם אותו הדי ג'יי תמיד ? מחפשים דרך מעניינת ומרתקת להפעיל קבוצה של בני נוער בימי החופש במסגרת של קייטנה, תנועת נוער או פעילות מתנ"ס ? השכרת מתנפחים יכולה להיות הפתרון המושלם עבורכם.

מה כוללים מתקנים מתנפחים ?

מתקנים מתנפחים לנוער כוללים פעילות מהנה ומאתגרת המתאימה לכל גילאי בני הנוער. השכרת מתנפחים יכולה להיות פעילות כמו השור הזועם המצריכה כוח ושיווי משקל להישאר כמה שיותר זמן על השור המשתולל מבלי ליפול.

פעילות חווייתית עם ספיידרמן – מתקנים מתנפחים מסוג זה מאפשרים לטפס על קיר אנכי ולהידבק אליו מבלי ליפול – ממש כמו ספיידרמן בסרטים על ידי דבק מיוחד. השכרת מתנפחים יכולה לכלול גם את מתקן הקיר טיפוס הפופולארי במיוחד בימים אילו עליו ניתן לטפס באמצעות זיזים מיוחדים ובכך לחזק את שרירי הידיים והרגלים. מתקנים מתנפחים מסוג באנג'י ראן הדורשים כוח התנגדות של ריצה קדימה עם חבל גומי קשור למותניים שמושך אתכם אחורה.

מתקנים מתנפחים מיוחדים במיוחד אשר ניתן להשיג במשגרת השכרת מתנפחים הם מתאבקי סומו – מדובר בחליפה מתנפחת המולבשת על הגוף איתה ניתן להיאבק בזירה כמו סומו אמיתי.

כדורגל שולחן

פעילות נוספת אפשרית היא שימוש במשחקי שולחן שונים וביניהם גם כדורגל שולחן. כדורגל שולחן הוא משחק שולחן שמיועד לשנים עד ארבעה שחקנים. כדורגל שולחן הומצא באנגליה שבנת 1922על ידי הארולד סיריס טורטון שהיה אוהד כדורגל גדול, שרצה להמציא משחק, שאפשר לו לשחק כדורגל בתוך הבית. ההשראה למשחק של כדורגל שולחן הייתה לא אחרת מאשר קופסת גפרורים. כל שחקן אחראי על ארבעה צירים עליהם תלויים שחקנים איתם יש לבקוע שערים לשחקן היריב וכן להגן של השער שלך מפני הכדור של היריב.

ניתן לשכור גם כדורגל שולחן במסגרת של השכרת מתנפחים ומתקני משחק שונים לאירועים של בני נוער או מבוגרים. כדורגל שולחן הוא משחק חובה במסיבות הכוללות משחקים שונים.


אודות מחבר המאמר

איוונטו אטרקציות לאירועים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.