אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

אטרקציות זה מתקנים מתנפחים

 

בר מתוקים + בר ממתקים + מתקנים מתנפחים

 

אירועי ערב יום העצמאות

 

מה האפשרויות לחגיגת אירועי יום העצמאות עבור משפחה המעוניינת לחגוג יחד? בער יום העצמאות ישנן הופעות רבות של אומנים בכל רחבי הארץ, אבל הופעות אלו מכוונים לקהל גילאים של בני עשרה ומעלה. במידה ואתם הורים לילדים צעירים, יש סיכוי טוב שתמצאו את עצמכם בבית, מעבירים את הערב באופן חיוור ואפרורי, ומצטערים על כך שלא הצלחתם להחליט לאן ללכת.

עבור כל ההורים המתוסכלים, שחשים שיום העצמאות הוא מספיק משמעותי עבורם, באופן שהיו מעוניינים לחגוג אותו עם כל המשפחה יחד, ולא להתפזר כל אחד לדרכו, יש פתרון.

 

אז איך חוגגים אצלנו?

 

בשכונה שלנו חוגגים מזה שלש שנים, את ערב יום העצמאות באופן משפחתי וחווייתי. אירוע ערב יום העצמאות אצלנו מותאם לכל בני הגילאים. האירוע נמשך מכניסת החג עד לחצות הלילה, ופזורים בו דוכני מזון, בר מתוקים ובר ממתקים כך שאף אחד לא נשאר רעב. תוכנית הערב כוללת: הרצאה בנושא ציונות, תפילה חגיגית, והופעה של אומן, בכל שנה אומן אחר. הפעילויות הלוו מתקיימות באודיטוריום המכיל 1000 איש, המלא מפה לפה, מכיוון ומגיעים אנשים מכל רחבי הארץ. מחוץ לאולם יש רחבה גדולה, שחלקה מכוסה בדשא. בצד אחד של הרחבה מקימים בר מתוקים ובר ממתקים, ובחלק אחר שלה מציבים מתקנים מתנפחים. על הדשא פזורים מתקני ג'ימבורי, המיועדים לקטנטנים שבחבורה. המגוון העשיר של הפעילויות המוצעות מביא לכך שמשפחה שלמה יכולה לחגוג יחד, במתחם אחד, ולכל אחד מבני המשפחה תמצא פעילות חווייתית המתאימה עבורו. הילדים הקטנים נהנים מבר מתוקים ובר ממתקים עשירים, וכמובן משתוללים ומקפצים על המתקנים מתנפחים. הפעוטות, שקטנים מידי מכדי לעלות למתקנים מתנפחים, משחקים ונהנים במתקני הג'ימבורי. שאר הציבור נהנה מהרצאה איכותית ותפילה חגיגית מרגשת. לאחר מכן מסתובבים כולם בין דוכני המזון, בר מתוקים ובר ממתקים, ובסוף הערב מתחילה ההופעה, לבני הנוער ולצעירים ברוחם.

 

המלצה חמה

 

מומלץ לכל המעוניינים באירוע משפחתי וחווייתי בערב יום העצמאות, להפיק אירוע שכזה, בשילוב עם העירייה. וכמובן לא לשכוח להפוך את האירוע לחווייתי גם לילדים על ידי הצבת בר מתוקים, בר ממתקים ומתקנים מתנפחים.


אודות מחבר המאמר

איוונטו אטרקציות לאירועים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.