אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

איך לבחור את טבעת האירוסין המושלמת?

 

אחרי שבוחרים את הבחורה המושלמת ומחליטים שהגיע הרגע הגדול יש להתכונן היטב לרגע זה. מעבר לבחירת המקום בו הגבר יכרע על רגליו ויציע ברגשנות נישואין יש לבחור גם טבעת. נושא בחירת הטבעת מלחיץ גברים רבים. אין להם ניסיון בבחירת תכשיטים ומדובר בטבעת שתלווה את בחירת ליבם לאורך כל חייהם המשותפים.

משמעות הטבעת

בחירת טבעת אירוסין נכונה מסמלת קפיצה במשמעות חיי הזוגיות. לא רק ההצעה הרומנטית המלווה את הענקת טבעת האירוסין חשובה אלא המשמעות של מעבר לחיים משותפים, עריכת טקס חתונה, הבאת ילדים לעולם ועוד. טבעות אירוסין הן כלי ביטוי בו הגבר חושף את רצונו להיכנס לברית עם בחירת ליבו.

פירוט טכני

רוב הפעמים גבר מעוניין להפתיע את הבחורה לכן עליו להצטייד בפירוט של גודל הטבעת המתאים. ניתן למצוא גברים אשר חוששים מאוד מטעות בבחירת הגודל ומעדיפים להגיע עם הבחורה למדידות וללכת על בטוח אך עדיין רוב הגברים יעדיפו בהפתעה. במידה והבחורה נוהגת ללכת עם טבעות תהיה המשימה קלה. ניתן להעלים טבעת מקופסת התכשיטים וללכת איתה לחנות או למעצב התכשיטים כדי שהם ימדדו את קוטר הטבעת במדויק. במידה ואין לבחורה טבעות רבות יש לחכות לזמן בו הבחורה הורידה טבעת מהאצבע ולבצע מדידות. המדידה הפשוטה ביותר תהיה שרטוט הקו הפנימי של היקף הטבעת הפנימי על דף נייר. אם הבחורה אינה עונדת טבעות יש למצוא דרך מקורית איך מודדים ללא הרגשתה את היקף האצבע בחוט.

סגנון

הסגנון השכיח ביותר של טבעות אירוסין הוא טבעת סוליטר. טבעת זו עשויה מזהב לבן או צהבהב ומשובצת ביהלום בודד במרכזה. זו הטבעת הקלסית והפופולרית ביותר. גברים המעדיפים להיות יצירתיים ומכירים את הטעם האישי של חברתם יכולים להעיז ולבחור בטבעת מעוצבת. טבעות אירוסין יכולות להגיע עם שיבוץ יהלומים בצדדים, שיבוץ אבני חן יקרות שאינם יהלום אך הבחורה אוהבת, שיבוץ יהלומים בצדדים ללא אבן מרכזית, שיבוץ מספר אבני חן או יהלומים במרכז ועוד סגנונות רבים אחרים. בחורה שברשותה טבעות רבות אוהבת לרוב סגנון מסוים וניתן ללמוד מסוג הטבעות אותן היא עונדת מה טעמה האישי. במידת הצורך יכול הגבר לפנות לחברתה הקרובה ולהיעזר בה.

יהלום או אבן חן

טבעת אירוסין קלסית תשובץ ביהלום מרכזי או במספר יהלומים בצדדים. במידה וידוע כל הבחורה לא אוהבת יהלומים כדאי להבין איזה אבני חן כן מדברות אליה ואז לשבץ אבן חן כדוגמת ספיר או אבן אחרת. לאבנים יש משמעויות לכן כדאי להתייעץ בחנות.

 


אודות מחבר המאמר

לינקשייק - קידום ושיווק באינטרנט

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.