אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

איך לשמור על העסק שלנו

אין כמעט עסק שלא נפרץ בישראל לפחות פעם אחת. כמו שאנשים דואגים להגן על הבית מפני פורצים יש לדאוג למניעת ושמירה על בית העסק ולהימנע מאי נעימות בה מגיעים בבוקר ורואים הרס בבית העסק בעקבות פורצים שנכנסו בלילה, גנבו ציוד יקר ערך וזרעו מהומה והרס ברחבי העסק תוך כדי חיפוש. בהתאם לאופי העסק וחפצי הערך הנמצאים בו יש לבחור בסוג האבטחה הנדרשת. האמצעים הפופולריים לשמירה על העסק הם: כלבי שמירה, מצלמות אבטחה, גלאי חום ותנועה, מוקד שמירה, שומר לילה, סורגים, כספת והתקנת אמצעי מיגון מתוחכמים. אבטחה לעסק יכולה להיות זולה או יקרה, הכל בהתאם למוצרים והרכוש הנמצא בבית העסק. משרד עו"ד אינו זקוק לאבטחה כמו חנות תכשיטים, לכן כדאי להתייעץ עם יועץ אבטחה שיציע אמצעי מיגון מתאימים לעסק.

כלבי שמירה

כלבי שמירה מיומנים הם אמצעי טוב לשמירה על מפעל הנמצא בשטח פתוח וחשוף לפריצות. מדובר על כלבים שעברו אילוף ומסתובבים בחצר הפנימית על העסק אן קשורים בכבלים לאורך הגדר המקיפה ובכך מהווים כוח מרתיע ושרשרת הגנה מועילה. פורצים רבים המנסים לעבור אותם מסתכנים בנשיכה הגונה ולכידה.

אמצעי מיגון אלקטרוניים

אבטחה לעסק הכוללת התקנת אמצעי מיגון מתקדמים כמו גלאי תנועה, גלאי נפח, מצלמות גלויות ונסתרות, קשר למוקד אבטחה, סירנות ופרוג'קטורים רבי עוצמה מהווים הרתעה בפני פורצים אך עלולים לסבול מתקלות דווקא ברגע הנדרש. פורצים מתוחכמים יודעים לנטרל מערכות אזעקה ומיגון. עדיין, אמצעי מיגון אלה הם הפופולריים ביותר ויכולים לנוע מעלות של כמה מאות שקלים ועד למאות אלפי שקלים. מערכות יקרות קשורות למוקד אבטחה אשר שולח סיור בכל התרעה המתקבלת מאמצעי המיגון.

שמירה בעסק

שמירה בעסק על יד שומרי לילה היא אמינה ומהווה גורם מרתיע. פורץ שירצה לעבור שומרי לילה יסתכן בשוד מזוין שהעונש עליו הוא מאסר כבד. שומר הלילה נמצא בעסק ויוצא לפטרל וכך יכול להגיב מיידית לכל פריצה בקריאה למשטרה או לחברת האבטחה וכן תגובה מיידית במקום. שומר לילה הנושא נשק יהווה כוח הרתעה רב אך הוא מנוע מלפתוח באש בחיה. לא פעם קורה כי פורצים חמושים לוכדים את השומר, כופתים אותו וממשיכים בזממם.

סורגים לעסק

התקנת סורגים היא אמצעי אבטחה לעסק זול ויעיל. רוב העסקים מתקינים סורגים על חלונות ודלתות העסק ומרגישים בטוח מאמצעי מיגון זה. פורצים מיומנים יכלים לפרוץ בקלות יחסית סורגים אך יעשו רעש וייקח להם זמן. שילוב בין מספר אמצעי מיגון יביא לאבטחה כמעט הרמטית. 


אודות מחבר המאמר

לינקשייק - קידום ושיווק באינטרנט

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.