אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

אביתר יצחקי - מנכ"ל חברת אינטר גולד

יצחק אביתר – מנכ"ל אינטר גולד

חברת אינטר גולד הוקמה בשנת 2007, ולמרות "גילה הצעיר" במונחים של וותק, היא מספקת את השירות האמין והמקצועי ביותר בשוק הסחר בזהב ובתכשיטים בשוק דינמי ותובעני זה. החברה מתמחה בקנייה ובמכירה של טבעות, מטבעות, זהב שבור, יהלומים ותכשיטים ישנים, ומתווכת בין גורמים פרטיים לבין התעשייה הרחבה שעושה בהם שימוש.

מנכ"ל ומקים החברה הוא יצחק אביתר, בין השמות המוכרים ביותר בעולם זה. עד להקמת אינטר גולד, המשקפת בכל היבטיה את הקו השירותי והמקצועי שלו, עבר יצחק "גלגולים" רבים בעולם הזהב והתנסה בכל היבט אפשרי שהביא אותו למומחה שהוא כיום. בנוסף, ליצחק היכרות מעמיקה עם תחום הגמולוגיה והצורפות, הקניית זהב ומכירת זהב, והבנה נרחבת בזהב – ערכו והסחר בו, בין אם בארץ ובין אם בכל העולם.

אמינות מעל הכול

אחד העקרונות החשובים ביותר שבא לידי ביטוי בקו שמנחה יצחק אביתר הוא היושרה והאמינות שמלוות את צוות החברה בכל שלב ושלב. מאפיינים אלו משתקפים בהצעות המחיר ללקוח על מכירה של תכשיטים וזהב פרטיים ובתשלום עבורם. בניגוד לגורמים מפוקפקים, החברה לא משלמת בזיכוי אלא בתשלום ישיר לשביעות רצון הלקוחות.

יצחק אביתר מקפיד להיות עם האצבע על הדופק מבחינת ערכו של הזהב והיהלומים בעולם וכך מחליט על התשלום ללקוחות ולכל המעורבים בתהליך. היצרנים המציעים מכירת זהב והגורמים המקצועיים הרבים שעובדים בצמוד לחברה מוכיחים כמה היא מהימנה ומתמחה בתחומה, וממצבים אותה כאחד השמות החשובים ביותר בתחום זה.

אביתר יצחקי מומחה בתחומו... מעוניינים למכור זהב או לקנות זהב? רק ממישהו מקצוען בעל ידע רב בתחום? אביתר יצחקי הממוקם באזור חיפה..


אודות מחבר המאמר

אביתר יצחקי הינו מנכ"ל חברת אינטר גולד מזה שנים רבות המכירה וקניית זהב.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.