אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

האם לרפואה סינית יש תשובה למחלות קשות?

רפואה סינית בבסיסה היא שיטה למניעת היווצרות מחלות. במידה ומתפרצת מחלה קשה כמו סרטן או סוכרת יכולות שיטות סיניות שונות להביא להקלה רבה, לעצירת המחלה ובמקרים מסוימים אף להבריא לגמרי את האדם הסובל מהמחלה. לעתים, במקומות בהם נכשלת הרפואה הקונבנציונלית מצליחה התורה הסינית להביא להקלה משמעותית או לריפוי. ישנם מקרים רבים של נשים אשר חלו בסרטן שד ובאמצעות שינוי תזונתי וטיפול אלטרנטיבי משלים הצליחו למגר את הסרטן ולא להגיע למצב בו על הרופאים לכרות שד ולאחריו לבצע שחזור שד.

מחלות קשות

רוב המחלות הקשות נכללות בקבוצה הנקראת מחלות אוטואימוניות. במחלות אלה הגוף פוגע בעצמו. מחלות כמו סרטן, סוכרת, דלקות מפרקים ועוד גורמים למנגנוני הגוף ולמערכת החיסונית לבצע תהליכים הפוגעים במערכות גוף חיוניות. הרפואה המשלימה טוענת כי מחלות אלו מתפרצות מחוסר איזון בגוף ובנפש וביצירת קצר תקשורתי בין מערכת המוח לבין מנגנוני הגוף השונים. רפואה סינית תטפל לרוב במניעת מחלות אוטואימונית. כאשר מחלה מתגלה ומתפרצת תבוא הרפואה המשלימה כשיטת ריפוי עוצמתית לעזרה והקלה לחולה. טיפול משולב של תזונה, טיפולי גוף ונפש, צמחי מרפא, פעולות ניקוי ועוד יכולות להביא אף לריפוי ממחלה קשה וקיימים סיפורים רבים בשוק.

שיפור באיכות חיים

גם אם אנשים לא מאמינים כי רפואה משלימה תרפא אותם ידוע ומוכח כבר כי רפואה משלימה עוזרת מאוד במצבים של מחלות קשות. לכן, מומלץ לכל חולה לפנות לרופא סיני או למטפלים שונים המתמחים בסרטן ובמחלות קשות ולקבל תזונה המשלבת דיאטה אנטי סרטנית, ניקוי גוף מרעלים, תוספי מזון נוגדי סרטן ועוד על מנת לעזור למערכת החיסונית ולשפר משמעותית את איכות חיי החולה. אנשים המאמינים ברפואה המשלימה ישלבו טיפולים משלימים אחרים ובאמצעות דיקור, שיאצו, רפלקסולוגיה, הילינג ועוד יעזרו להשבת הרמוניה בגופם ותפעול טוב יותר של מערכות הגוף ומכן לשיפור באיכות החיים ואף לריפוי.

אין מה להפסיד

נשים רבות הצריכות לבחור בין האפשרות להגיע לכריתת שד, ובעקבות כך לבצע ניתוח שחזור שד, ובין האפשרות לנצח את סרטן השד ולהגיע לתפקוד בריא יותר תעדיף את האופציה השניה. רופאים סיניים לעולם לא ימליצו לנשים לנטוש את הטיפול הקונבנציונלי אלא לשלב בין הרפואה המודרנית לבין רפואה סינית ולמצוא את האיזון הנדרש. מעבר לטיפול דיקור ילווה הרופא המשלים את המטופלת בשיחות נפש וימליץ לה על טיפולים שהיא יכלה לעשות בעצמה על מנת להתמודד עם המחלה ולשפר את איכות חייה. 


אודות מחבר המאמר

לינקשייק - קידום ושיווק באינטרנט

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.