אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מהי הדרך הכי טובה למכור?

מכירה ישירה היא דרך בדוקה להצלחה במכירות. על עסק חייב שיווק ולא תמיד יש לו את האנשים המנוסים או המתאימים לכך. חברות רבות משתתפות בכנסים, תערוכות או מקימות דוכנים באירועים שונים כמו פסטיבלים, הופעות או מרכזי קניות על מנת להגביר את החשיפה למוצריהן ולהגביר מכירות. כאשר חברה מחליטה להשתתף בתערוכה בישראל או בחו"ל עליה להיערך לכך מספר חודשים מראש, להפנות תקציב לשם הפקת הדוכן ולהשקיע מחשבה רבה בנושא. חברות גדולות נוהגות לצאת אל השטח מידי פעם על מנת לקדם מכירות ולשם כל יעסיקו דיילות מכירה באופן עצמאי או יעסיקו חברה מקצועית לשם כך. מעבר לדיילות כדאי להצטייד במוצרי קידום מכירות כדוגמת מוצרי פרסום בהם הדיילות מחלקות מגנטים, עטים, פנסי לד ועוד עם לוגו החברה וברושורים או כל חומר שיווקי אחר.

השתתפות בירידים

חשיפה בירידים כמו ימי סטודנטים, תערוכות וקניונים מביאה לחשיפה רבה ואפשרות הסבר נקודתי וחתימה עם לקוחות חדשים. יש לברר מי קהל היעד המגיע ליריד ולהדריך דיילות מכירה מוכשרות בהתאם לקהל היעד המשתתף. יש הבדל בין פתיחת דוכן בקניון לבין יום כיף לסטודנטים או פסטיבל רוחני. לכל יריד יש להתאים את הדוכן באופן שונה ולפעול באופן שונה. גם מוצרי פרסום לא יתאימו לכל יריד. במידה ומדובר על יריד אקולוגי לא רצוי לתת מתנות קד"מ שאינם מחומר ממוחזר. היתרון בירידים היא החשיפה הרבה לה זוכה החברה. במידת האפשר כדאי לקיים הגרלה או לערוך מבצע נקודתי ובכל למשוך את משתתפי היריד לבוא לדוכן, להירשם ואף לסגור עסקאות במקום בתנאי מבצע.

תערוכה מקצועית

השתתפות בתערוכות מתפצלת לתערוכה או כנס מקצועי בו משתתפי הכנס ידועים מראש לבין תערוכה הפתוחה לכלל הציבור ועוסקת בנושא כללי כמו תצוגת רכב, תערוכת פרחים ועוד. לפי אופי החברה ומוצריה יש לבחור באיזה תערוכה כדאי להשתתף והם למכור מוצרים בחברה או רק להציג מוצרים ולחלק מוצרי פרסום בידי דיילות מכירה על מנת לקבל פניות בשלב מאוחר יותר. משתתפי תערוכה מקצועית בוא להיחשף למוצרים חדשים ולא למסע קניות לכן יש לקחת זאת בחשבון.

מכירה ישירה

מכירה ישירה דורשת מיומנות. לרוב דיילות טובות בחלוקת חומר הסברי אך לא בסגירת עסקאות לכן יש לחשוב היטב איך להפעיל אותן בזמן היריד ולגרום ללקוחות פוטנציאליים להגיע לדוכן בו יושב נציג מכירות מיומן היודע לסגור עסקאות ולהחתים לקוחות חדשים או לחדש חוזים. 


אודות מחבר המאמר

לינקשייק - קידום ושיווק באינטרנט

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.