אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

סוף שבוע משפחתי מופלא

 

סוף שבוע משפחתי לא מחייב נסיעה לחופשה בצפון, בית מלון באילת או טיסה לחו"ל. יש אטרקציות רבות בסביבת הבית, בעיר המגורים בה גרים או בטווח נסיעה קצר. כדי לבלות סוף שבוע במתכונת משפחתית מופלאה כדאי לשבת יחד ולתכנן מה כל אחד מבני הבית מעוניין לעשות ומתוך הבנה והתחשבות זה בצורכי זה לתכנן תכנית פעולה. כך ניתן למשל לשלב יציאה לפאר משחקים בו יש משחקים לגיל 3 שיספקו את הילד הרך ובערב לצפות במופע מרתק של מופע ברייקדנס החביב על הנער המתבגר. המתכונת לסוף שבוע משפחתי היא התחשבות ומציאת פעילויות ואטרקציות שיתאימו לכולם.

לחפש אטרקציות

ישנם אתרים רבים באינטרנט המפרסמים אטרקציות לפעילות משפחתית בסוף השבוע. אטרקציות מסוג מופע ברייקדנס לילדים הגדולים לצד אטרקציות משחקים לגיל 3 יופיעו באתר והמשפחה תוכל לבחור באטרקציות המתאימות למבנה המשפחתי, גיל הילדים וכמובן בהתאם לתקציב. ישנם אתרי אינטרנט המתמקדים באטרקציות ומציעות הנחות משמעותיות בעוד אתרים אחרים יציעו פעילויות תרבות. יש אתרים המתמקדים בפעילויות ספורט ואחרים יציעו טיולים בחיק הטבע.

הגדרת תקציב

כדי לבלות סוף שבוע מופלא כדאי להגדיר תקציב אותו מייעדים לפעילויות השונות. במידה וכרטיס של מופע ברייקדנס לדוגמה יעלה כסף רב לא ישאיר תקציב לשאר בני המשפחה לפעילויות אחרות או לאוכל בחוץ. לכן יש לשבת יחדיו ובהתאם לתקציב לתכנן. לא מעט פעילויות הן חינמיות. חלק מהן יפורסמו בעיתונות המקומית וכדאי לסקור את מדורי התרבות במקומון. קניונים רבים מציעים אטרקציות שונות כדי למשוך ציבור לבוא לקניון במהלך הסופשבוע וכך בזמן שילדים קטנים נהנים במשחקיה יכולים הילדים הגדולים יותר להנות מהצגה או הופעה בידורית אחרת על הבמה. את סיום הפעילות אפשר ללוות ברכישת חטיפים באחד הדוכנים ובכך למצות יום פעילות גדוש ללא עלות גבוהה.

טיול בטבע

ישראל מתאימה לטיולים בטבע בכל עונות השנה. ישנן פינות חמד ופארקים בקרבת כל עיר אליהן ניתן להגיע בקלות, לטייל על אופניים או לבצע טיול רגלי. לאחר הטיול או שימוש במתקני המשחקים והספורט המפוזרים בפארק ניתן לערוך פיקניק משפחתי. יש מקומות בהם מותר להדליק אש ואז ניתן להשתמש במנגל או לחלופין להנות מאוכל מוכן אותו נושאים בצידניות וכולל סלטים, לחם, שתיה, חמוצים, כריכים שונים ועוד.

גיבוש

כדי שסוף השבוע יעבור בשלווה ויעניק ערכים נוספים לבני המשפחה חשוב להחליט יחד על הפעילויות השונות ולהתחשב בצורכי כל בני הבית. אחת המטרות החשובות בסוף השבוע היא השהות יחד וגיבוש הקן המשפחתי.

 


אודות מחבר המאמר

לינקשייק - קידום ושיווק באינטרנט

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.