אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

פירסום לעסק על ידי הפקת סרטי תדמית

תמיד רציתם לפרסם את העסק שלכם אבל אין לכם מספיק הכנסות כדי להצדיק פרסומת בטלביזיה? קיימות דרכים נוספות לגרום לעסק שלכם לעלות למודעות הציבור. הפקת סרטי תדמית באיכות טובה  יכולה להרים את העסק שלכם מילד המחוצ'קן בפינה למלך הכיתה בעלות נמוכה בהרבה מזו שתשלמו לפרסומת בטלביזיה. אך כמו בפרסומת בטלביזיה סרטי התדמית צריכים להיות שונים מאחיהם הצפים במימד הווירטואלי.

החשיבות בייחודיות

כאשר מחילטים להפיק סרטי תדמית הדבר החשוב ביותר הוא היחודיות. סרטי התדמית מייצגים את העסק שלכם, לכן אם הם ידמו לסרטי התדמית של חברות אחרות לא תהיה סיבה ללקוח לפנות דווקא אליכם. בזמן בחירת חברת ההפקות, חשוב מאוד לשים לב לגיוון בסרטי התדמית המופיעים באתר החברה.

איך גורמים לסרטי התדמית שלכם לבלוט בנוף האינטרנטי?

התשובה לכך תמונה בתחקיר מעמיק. על התחקיר לכלול את התחום בו עוסקת החברה שלכם , את המתחרים שלכם והכי חשוב הדרישות של שוק הלקוחות הפוטנציאלים ומה יגרום להם לפנות דווקא לעסק שלכם. דבר נוסף שעליכם לברר לפני שתבחרו את חברת ההפקות שלכם הוא מי התחקירן ומאיזה תחום הוא מגיע. הסיכוי שתחקירן, שאינו מעולם השיווק, יצליח לנתח את הנתונים וליצר סרטון שיענה על כל הדרישות המוזכרות לעיל הוא נמוך ביותר.

דוגמא לסרטי תדמית בולטים

אתם בוודאי כבר ראיתם את סרטון היוטיוב  will it blend זו אולי הפקת סרטי התדמית למוצר הטובה ביותר. חברת Blendtec  מציגה את יחודו של המוצר שלה ע"י ריסוק חפצים קשים במיוחד בבלנדר. הסרטון מפורסם כל כך שגם אם תקלידו בעברית בלנדר תמצאו את הסרטון בקלות יתרה. אם תסתכלו תבינו מה כל כך מיוחד. הצבעים, הלוגו המציג והחפצים נבחרו בקפידה לעורר את עניין הצופה. אני בטוחה שפעם הבאה שתרצו בלנדר הסרטון הזה יעבור לכם בראש. זו הדרגה אליה אתם צריכים לכוון.

אבל, מומלץ לזכור שסרט מוזר מדי או מגוחך יכול לעשות את ההשפעה ההפוכה על לקוחותיכם. הפקת סרטי תדמית שאינם ברמה יגרמו לכם לפעמים ליותר נזק מתועלת. אם לקוח יצפה בסרטון וירגיש שמזלזלים בו או שהסרטון מוזר מדי סיכוי טוב שהוא לא יפנה אליכם לא עכשיו ולא בעתיד. לכן שימרו את היד על הדופק, הקו בין המיוחד למוזר הוא דק.


אודות מחבר המאמר

dreamview

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.