אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

בניית חנות אונליין – אופטימיזציה של תגיות כותרת

אופטימיזציה של תגיות באתר שלכם

לעשות אופטימיזציה של תגיות הכותרת באתר שלך זה קצת כמו לאכול בריא. אף אחד לא רוצה לעשות את זה אבל כולם יודעים שזה טוב בשבילך. מקדמי אתרים מקצועיים מסכימים ש"title tags" תגיות כותרת הינו המרכיב מהחשובים ביותר על מנת שהאתר שלכם ידורג גבוה במנועי חיפוש.

הכללים הבסיסיים של אופטימזציה של לקוחות הינם פשוטות. התחל את הכותרת עם מילת החיפוש החשובה ביותר והרלוונטית ביותר. השתמש במילת החיפוש הספציפית. סיים עם שם המותג ותשמור שאורך הכותרת לא יעבור את 70 האותיות

המיקום של מילת החיפוש שלכם בכותרת חשוב שיהיה בשיוך ישיר לאלמנטים שנמצאים בדף שלכם כגון תגיות, כותרות, עוגן (anchor) או בלוק המרכזי. לדוגמא אם מילת החיפוש הרלוונטית שלכם הינה "בניית אתר תדמית לעסק" זוהי תהיה הכותרת שלכם ולא "העסק שלכם צריך אתר תדמית"

המון אתרים מתחילים את הכותרת שלהם אם שם המותג דבר שיוצר קישור חזק למותג אך עלול להוריד את הרלוונטיות של מילת החיפוש העיקרית לתוצאות חיפוש אורגניות. במקרה זה רצוי לבצע שינויים עם אתם עובדים אם חברה פנו אליהם או למנהל התוכן.

 

ביצוע האופטימיזציה  בפועל

לאחר שהבנו את הכללים של שינוי תגיות הכותרת נרצה לחזור להתחלה ולהבין אין ליישם את הטיפים הללו במציאות. לשם כך נחזור ל google keyword tool"" ונתחיל במחקר מילות מפתח. לאחר שמיפינו את כל מילות המפתח שאנחנו מעוניינים בהם נתחיל לעבור דף  דף ולשנות אותו על פי מילת החיפוש הרלוונטיות במיוחד עבורו. ניתן בנוסף לשלב את מילות החיפוש המשניות בכל דף על מנת לעשות אופטימיזציה מקסימלית לחנות אונליין  יש כמובן להקפיד על רלוונטיות של מילת חיפוש לכותרת, גוף הטקסט, עוגנים ואלמנטים אחרים.

 

 

 


אודות מחבר המאמר

מאיה ויז'ו הינה חברה מקצועית לבנייה ועיצוב של אתרי אינטרנט

http://www.mayavision.co.il/

רפאל סילניקוב כותב המאמר

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.